بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر چگونه انجام می شود؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

پلکسر نوعی درمان غیر جراحی است که جایگزین موثر روش های جراحی بلفاروپلاستی (عمل لیفت پلک)، لیفت صورت / گردن و جای زخم می باشد. بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر در فرآیندی که 2-4 هفته به طول می انجامد، پلاسما را برای انقباض سریع و سفت شدن پوست تحریک می کند. در این فرآیند از هیچ گونه تیغ جراحی و لیزر استفاده نمی شود و هیچ بخیه ای زده نمی شود. در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی و مزایا و معایب بلفاروپلاستی با پلکسر صحبت کنیم.

بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر

پس از بررسی شرایط به منظور اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر هستید، هنگام اجرای این روش، از کرم بی حسی استفاده می شود تا احساس ناراحتی و درد به حداقل برسد. درمان با پلکسر همراه با تاثیر کرم بی حسی موضعی، بسته به ناحیه درمان ممکن است 60-20 دقیقه طول بکشد. ممکن است برای هر ناحیه در فواصل 6-8 هفته یک تا سه جلسه درمان لازم باشد.

بلفاروپلاستی یا لیفت پلک با نقاط ایجاد شده توسط دستگاه پلکسر برای تغییرات (تغییر از جامد به گاز) سلولهای سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود.

بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر چگونه انجام می شود

پس از انجام بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر، نواحی پلک ها دچار تورم و قرمزی می شوند. در محل هر نقطه، پوسته کربنی وجود دارد که تا قبل از۷ روز پس از ایجاد آن ها نباید لمس شوند. شما باید حداقل 30 روز ناحیه تحت درمان را تمیز، خشک و دور از معرض آفتاب و یا منابع مستقیم گرما نگه دارید. به شما کرم هایی داده می شود که می تواند به روند بهبودی کمک کند.

بهبودی بعد از بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر چقدر طول می کشد؟

بهبودی بیمار با پوسته پوسته شدن به طور معمول 7 تا 10 روز طول می کشد. این روش بسیار کارآمدتر از جراحی سنتی است زیرا هیچ گونه کبودی ایجاد نمی کند. تورم می تواند در روز دوم رخ دهد و به مدت دو روز ادامه یابد. چارچوب زمانی دقیق به بیمار وابسته خواهد بود زیرا هر بیمار منحصر به فرد می باشد. اکسیژنتیک ها، یک مایع متناسب با رنگ پوست، می توانند در هنگام تشکیل پوسته ،رنگ آن را نسبت به سایر نواحی متناسب کنند.

تورم چند روز بعد آشکار خواهد شد و پیش از اینکه پوسته ها در روند ترمیم بافت، ریزش پیدا کنند، فرد دچار احساس تنگی در چشم هایش می شود.

پلکسر پلک

مزایای لیفت پلک با دستگاه پلکسر

پلکسر یک درمان موثر برای افرادی است که پوست اضافی در پلک های بالا و پایین، خطوط ریز و پوست آسیب دیده در بدن دارند. این روش درمانی را می توان برای هر نوع پوستی انجام داد. در این روش نیازی به برش پوست و بخیه نیست که منجر به تسریع زمان بهبودی می شود. بلفاروپلاستی با پلکسر برای افرادی که برای جراحی پلک آماده نیستند و یا شرایط جراحی را ندارند، یک روش درمانی عالی می باشد. پلکسر برای موارد زیر روش درمانی خوبی می باشد:

  • پیر چشمی
  • چین و چروک
  • استریا و زخم
  • جای جوش
  • افتادگی غبغب
دستگاه پلکسر برای لیفت پلک-min

خطرات و عوارض پلکسر

عوارض جانبی غیرمعمول بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر، شامل عفونت، اسکار یا تغییرات رنگدانه ای می باشد. البته رعایت توصیه های مراقبتی برای جلوگیری از چنین عوارضی ضروری می باشد. در ادامه خطرات جراحی پلک چشم و لیفت چشم با پلکسر را با هم مقایسه کرده ایم.

خطرات و عوارض پلکسر

جراحی پلک چشم

جراحی لیفت پلک شامل برداشتن یا جابجایی بافت پلک می باشد. این روش را می توان تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی انجام داد. جراحی پلک تمام خطرات معمول جراحی از جمله بیهوشی، خونریزی و تورم محل جراحی را به همراه دارد. علاوه بر این، ممکن است نتیجه ضعیف یا نامطلوب بوده و گاهی روند بهبودی پیچیده باشد. خطرات دیگر آن شامل پتوز یا افتادگی پلک و خشکی چشم می باشد.

لیفت پلک با پلکسر

روش غیر جراحی لیفت پلک که با دستگاه پلکسر انجام می شود، فقط تحت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به آرام بخشی نیز ندارد. هیچ برشی با تیغ داده نمی شود و خطرات مرتبط با جراحی را ندارد. ممکن است ناحیه درمان شده، متورم گردد و روند بهبودی نیز مانند جراحی پیچیده می باشد. زمان بهبودی که در روش جراحی بسیار زیاد است، به طور قابل توجهی در روش پلکسر کوتاه می باشد.

اگر در انتخاب بین جراحی پلک و بلفاروپلاستی با دستگاه پلکسر شک دارید، به مواردی که در مورد هر کدام از این روش ها گفتیم، فکر کنید. به طور کلی اگر نمی خواهید تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرید، بهتر است پلکسر را امتحان کنید.

مرکز پوست، مو و زیبایی گیتا کلینیک

وبلاگ ما

قبلی
بعدی