لیزر کامل بدن

در این مقاله مطالعه می کنید:

بدون شک، موهای سر، ابرو و مژه هر فردی را جذاب تر می کنند. اما همین موها اگر روی بدن شما رشد کنند، بد به نظر می رسند. بیشتر افراد این موها را دوست ندارند و تقریباً همه ما می خواهیم از شر آنها خلاص شویم. مردم از روش های مختلفی برای کاهش رشد موهای زائد استفاده می کنند. این روش ها شامل، درمان های خانگی، موم انداختن، بند انداختن، تراشیدن و غیره می باشد. هیچ کدام از این روش های نتیجه ماندگاری ندارند و مدام باید تکرار شوند. البته نیازی به نگرانی نیست. استفاده از روش نسبتا جدید لیزر موهای زائد بیشترین مزیت ها را به همراه خواهد داشت. لیزر کامل بدن روشی است که به شما پوستی صاف و بدون مو برای مدتی طولانی هدیه می دهد.

بدون شک، روش های سنتی بی تأثیر نیستند، اما آنها برای مدت زمان کوتاهی جوابگو هستند و شما برای دستیابی به نتایج معقول باید تلاش زیادی داشته باشید. در مقابل، برداشتن موهای زائد با لیزر، روشی است که در کنار برداشتن موهای زائد، مزایای بسیاری را برای شما به همراه دارد. در نتیجه این رویکرد، شما از شر موهای ناخواسته خلاص می شوید و پوستی درخشان، شفاف صاف و جوانسازی شده خواهید داشت. اجازه دهید، مؤلفه های بیشتری را در رابطه با این روش پیشرفته در مقاله زیر پیدا کنیم!

لیزر صورت و بدن

از بین بردن موهای زائد تمام بدن با لیزر

همانطور که تکنولوژی پیشرفت می کند، پیشرفت هایی نیز در بسیاری از بخش ها به وجود می آید و لیزر موهای زائد چیزی است که برای هر دو جنسیت در تمام سنین جذاب می باشد. لیزر به یک انتخاب محبوب برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته، تبدیل شده است. بسیاری از مردم تعجب می کنند که حذف موهای زائد بدن توسط لیزر امکان پذیر می باشد. خلاص شدن از موهای زائد تمام بدن، بسیار ایده آل به نظر می رسد. این مورد به طور ویژه در زمانی صدق می کند که شما به تراشیدن موهای تمام نقاط بدن خود عادت داشته باشید تا به ظاهری دلخواه دست یابید. خبر خوب این است که شما می توانید با کمک لیزر، موهای زائد خود را از بین ببرید، گرچه ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد.

روش های از بین بردن موهای زائد

منظور از لیزر کامل بدن کدام نواحی از بدن است؟

لیزر کامل بدن به نواحی اشاره دارد که موی زائدی دارد که قابل لیزر شدن است. از جمله این نواحی می توان به زیر بغل، کمر، شانه ها، گردن، صورت، ناحیه بیکینی، پاها، دست ها، شکم و خط ناف و… اشاره کرد.

مهمترین توصیه هایی که باید پس از لیزر و حین جلسات لیزر انجام دهید

دوره ریکاوری بعد از لیزر کامل بدن بسیار سریع و بدون مشکل می باشد. گرچه شما باید فهرستی از دستورالعمل های مراقبت پس از لیزر را دنبال کنید. در اینجا برخی از این راهنمایی ها آمده اند:

مواردی که ممکن است ندانید و در حین جلسات لیزر برای شما آزاردهنده باشد

اول:

مقدار ریزش موها در جلسات اول معمولا زیاد و چشمگیره، این میزان در جلسات بعدی ممکن است کمتر و کمتر شود که این امر کاملا طبیعی است. در حدی که از جلسه دوم به بعد بعضی از مراجعین احساس می کنند لیزرشان در این جلسه به خوبی انجام نشده است.

دوم:

گاهی از جلسه دوم به بعد مدل ریزش مو ممکن است منظم نباشد و احساس کنید بعضی مناطق احتمالا جا افتاده و شات نخورده است. گاهی مدل ریزش پراکنده و یا اصطلاحا سکه ای می باشد که این کاملا طبیعی است و در اکثر افراد اتفاق می افتد و مربوط به فازهای مختلف رشد مو می باشد.

سوم:

کرم های بعد از لیزر (زینک/بتامتازون/مومتازون)را باید یک لایه بسیار نازک و کم استفاده کنید، چون این ترمیم کننده ها چرب هستند و استفاده زیاد از آنها ممکن است باعث بروز جوش بشود، پس اگر بعد از لیزر دچار جوش شدید دلیل آن مقدار زیاد کرم هاست. اگر با مقدار کم هم جوش زدید حتما ما را در جریان بذاریدتا با مشورت پزشک نوع کرم ها برای شما عوض شود.

نکات مهم:

برای نواحی بدن حداقل تا 3 هفته شیو نکنید تا روند ریزش مو به صورت طبیعی اتفاق بیافتد.

برای شیو کردن از روش هایی مثل کرم یا پودر موبر و یا ژیلت استفاده کنید.

حداقل تا 3 روز بعد از لیزر از مام یا اسپری ضد تعریق در ناحیه لیزر شده بصورت مستقیم استفاده نکنید.

در نواحی لیزر شده حداقل به مدت یک هفته از اسکراب و لایه بردار، لیف و کیسه  استفاده نکنید.

حداقل تا 24 ساعت از آب خیلی گرم استفاده نکنید.

متعاقب درمان با لیزر، پوست منطقه درمان در تعداد کمی از افراد قرمز می شود. این قرمزی معمولا چند ساعت و حداکثر چند روز ادامه می یابد.

در تعداد کمی از افراد پوست منطقه مورد درمان ممکن است موقتا کم رنگ تر و یا پررنگ تر شود. این تغییرات رنگ معمولا بعد از چند هفته تا چند ماه به حالت عادی خود برمی گردد.

در هنگام درمان با لیزر در منطقه مورد درمان، مقداری سوزش و یا درد قابل تحمل ایجاد می گردد. در تعداد کمی از افراد سوزش و حساس شدن منطقه مورد درمان ممکن است تا 24 ساعت ادامه یابد.

در موارد نادر و بسیار کمی از افراد با پوست حساس، امکان ایجاد تاول و حتی دلمه (کراست) در ناحیه مورد درمان وجود دارد که در مدت چند روز تا یک هفته از بین می رود.(حتما بصورت تلفنی ما را در جریان بگذارید)

در صورت عدم رعایت مراقبت های بعد از درمان که بخشی شفاهی و بخشی به اطلاع شما می رسد امکان عفونت سطحی پوست در منطقه مورد درمان وجود دارد.

در تعداد محدودی از بیماران به دنبال عفونت و یا تاول در منطقه مورد درمان، اسکار ظریفی در بعضی نقاط ممکن است ایجاد شود که قابل رفع است.

چنانچه در منطقه لیزر شده هرگونه علامت از قبیل زخم، تاول، ترشح چرکی و… ایجاد شد فورا به پزشک معالج مراجعه نمایید.

بعد از لیزر التهاب و قرمزی پوست طبیعی است و تا 24 ساعت برطرف می شود، اما اگر علی رغم استفاده از کرم ها قرمزی و التهاب ادامه دارد لطفا ما را در جریان بگذارید.
مراقبت پس از لیزر کامل بدن

هزینه لیزر کامل بدن چقدر است؟

هزینه از فردی به فرد دیگر و نیز بسته به عوامل مختلف متفاوت می باشد. این عوامل شامل:

در مرکز پوست، مو وزیبایی گیتا کلینیک هزینه لیزر موهای زائد نواحی مختلف به صورت زیر است:

قیمت برخی پکیج ها با دستگاه جنتل مکس پرو کندلا

ساق ها، بیکینی، زیربغل ها تک جلسه 913000 تومان پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 3834000 تومان
ساق ها، ساعدها، بیکینی، زیربغل ها تک جلسه 1165000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 4893000 تومان
پاها، بیکینی، زیر بغل ها تک جلسه 1279000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 5371000 تومان
پاها، بیکینی، زیر بغل ها، ساعدها، خط شکم، دور سینه تک جلسه 1804000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 7576000 تومان
پاها، بیکینی، کل دست ها، زیر بغل ها، گودی کمر، روی باسن، کل شکم، دور سینه تک جلسه 2877000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 12083000 تومان
بیکینی، زیربغل ها تک جلسه 519000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 2179000 تومان

قیمت برخی پکیج ها با دستگاه جنتل مکس پرو پلاس کندلا

ساق ها، بیکینی، زیربغل هاتک جلسه 1046000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 4393000 تومان
ساق ها، ساعدها، بیکینی، زیربغل هاتک جلسه 1378000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 5787000 تومان
پاها، بیکینی، زیر بغل هاتک جلسه 1535000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 6447000 تومان
پاها، بیکینی، زیر بغل ها، ساعدها، خط شکم، دور سینهتک جلسه 2165000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 9093000 تومان
پاها، بیکینی، کل دست ها، زیر بغل ها، گودی کمر، روی باسن، کل شکم، دور سینهتک جلسه 3453000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 14502000 تومان
بیکینی، زیربغل هاتک جلسه 622000 تومان
پکیج 6 جلسه با 30% تخفیف 2612000 تومان

فاصله بین جلسات لیزر برای بدن و صورت

معمولا فولیکول های مو هر دو ماه در یک فاز رشد قرار می گیرند و ما برای انجام لیزر نیاز به ریشه مو داریم بنابراین فواصل بین جلسات لیزر برای بدن 60 روز و برای صورت و گردن ماهی یکبار باید باشد.

به طور کلی برای کاهش موهای زائد در هر یک از مناطق بدن لازم است در جلسات متعدد درمان تکرار شود. تعداد دفعات درمان در افراد مختلف متفاوت است. تعیین میزان جلسات درمان توسط پزشک مقدور نمی باشد. این تعداد در 90% خانم ها بین 4 الی 12 جلسه می باشد و در 10% افراد ممکن است به جلسات بیشتر هم نیاز باشد. ناگفته پیداست از نظر علمی به دلیل وجود هورمون های مردانه، جوابدهی آقایان در خصوص لیزر به کیفیت و ماندگاری خانم ها نیست و قطعا نیاز به جلسات بیشتری نسبت به خانم ها دارد.

هدف نهایی از درمان کاهش موهای ضخیم منطقه مورد درمان است از بین بردن کامل و دائمی موها امکان پذیر نمی باشد (جوابدهی لیزر یعنی حداقل 80% موها از بین بروند.)

کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا

وبلاگ ما

قبلی
بعدی