کاشت ابرو با روش FUE

در این مقاله مطالعه می کنید:

در گذشته زنان طبق مد و به دلایل زیبایی ابرو های خود را با کندن مو ها یا تکنیک های دائمی همچون درمان لیزری باریک می کردند. در سال های اخیر از آنجایی که زنان جوان و میانسال به ابرو های پر پشت تر و جوان تر تمایل دارند، این رویه برعکس شده است. در برخی موارد، فرد به افزایش تراکم ابرو های کم پشت خود نیاز دارد. در موارد دیگر، اصلاح مو ها در نهایت به کم پشتی و نازکی دائمی ابرو ها منجر شده که به احیای نسبی یا کامل ابرو نیاز است. احیای ابرو ها می تواند در موارد ریزش موی ناحیه ای در ابرو ها انجام شود. البته این در صورتی که است که آسیب و بیماری فرد حداقل به مدت یک سال ثابت و بدون پیشرفت باشد. کاشت ابرو با روش FUE می تواند تراکم ابرو ها را در بیماری هایی همچون کم کاری تیروئید احیا کند.

کاشت ابرو با روش FUE چه مزایایی دارد؟

با اینکه کاشت ابرو بیشتر در میان زنان 30 تا 50 ساله رواج دارد اما کاشت ابرو FUE را می توان برای درمان مردان و زنان تمامی سنین انجام داد. کاشت ابرو به روش FUE روش انتخابی در بسیاری از موارد است. این روش کم تهاجم را می توان جهت اجتناب از برداشت بافت و زخم شدن پوست در پی آن با ابزار های بسیار کوچک انجام داد. در روش FUT یا نواری برخلاف FUE برشی از پوست در محل اهدا کننده مو برداشته شده و در نتیجه آن جای زخمی دائمی به وجود می آید.

FUE به دلیل احساس درد کمتر و ایجاد نشدن جای زخم مناسب ترین روش به شمار می آید. مو های جدید پس از تکمیل جلسه درمانی فورا شروع به پدیدار شدن کرده و نتایج نهایی به لطف خون رسانی مناسب ناحیه درمان ظرف 4 تا 6 ماه پدیدار می شوند. رشد مو های جدید حتی تا 12 ماه پس از فرایند ادامه می یابد.

کاشت ابرو با روش FUE چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو به روش FUE چگونه انجام می شود؟

یک جلسه درمانی کاشت ابرو با روش FUE می تواند نیازمند چند ده تا چند صد تار مو باشد. مواردی همچون ریزش موی ناحیه ای یا سوختگی های جدی به تعداد بیشتری پیوند نیاز دارند. در این روش، فولیکول های مو با استفاده از یک ابزار دارای قطر بسیار کوچک (0.7 تا 0.8 میلی متر) از ناحیه اهدا کننده برداشته شده و به ناحیه درمان پیوند زده می شوند. این کار بدین دلیل است که فولیکول های بسیار ظریف مو تا بیشترین حد امکان حالتی همچون مو های طبیعی ابرو داشته باشند. تمام این فرایند تحت بی حسی موضعی با لیدوکائین و محلول آدرنالین انجام می شود. از آنجایی که کاشت ابرو بیشتر در زنان انجام شده و نیازمند فولیکول هایی با قطر اندک است، به لطف روش FUE پزشک می تواند بدون تراشیدن مو های ناحیه اهدا کننده از فولیکول های آن ها برداشت کند. در این فرایند تنها مو های یک ناحیه کوچک از پشت سر کوتاه شده و نیازی به تراشیدن آن ها نیست. فرایند کاشت ابرو با روش FUE معمولا برای ارائه بهترین نتایج درمانی مخصوصا در صورت نیاز به تراکم بالا و احیای کامل ابرو به 1 تا 2 جلسه درمانی نیاز است.

کاشت ابرو به روش FUE چگونه انجام می شود؟

چه مراحلی در حین این فرایند طی می شوند؟

این فرایند با طراحی شکل و تعیین طول و عرض هر ابرو بر اساس خواسته بیمار و ویژگی های صورت او شروع می شود. فولیکول های موی دارای قطر کوچک و مناسب برای کاشت ابرو معمولا به روش دستی یا خودکار از پوست خارج می شوند. کاشت پیوند های مو در فرایند احیای ابرو کاری چالش برانگیز به شمار می رود زیرا مو باید در زاویه ای مخصوص و در جهت مو های فعلی ابرو قرار گیرد. کاشت پیوند ها با ابزار مخصوصی انجام شده که امکان تعیین دقیق موقعیت، عمق و زاویه فولیکول مو را برای پزشک فراهم می کند. با رعایت این موارد بهترین و طبیعی ترین ظاهر ممکن به فرد هدیه داده می شود.

کاشت ابرو fue

تجربه حین و پس از کاشت ابرو FUE چگونه است؟

FUE یک روش کاملا ایمن است که توسط جراحان معتبر و با تجربه ارائه می شود. دوره پس از فرایند، کاملا روان و با تجربه کمترین میزان درد سپری می شود. البته، امکان دارد در چند روز اول پس از فرایند مقداری تورم در ناحیه پیشانی احساس شود. بیمار می تواند با گذشت حداکثر یک هفته پس از فرایند فعالیت های معمول یا ورزش کردن خود را از سر گیرد.

آیا نتایج کاشت ابرو با روش FUE دائمی است؟

نتایج کاشت ابرو دائمی بوده و ظرف چند ماه نمایان می شوند. معمولا، مو های جدیدی که از پوست سر گرفته می شوند نیاز به اصلاح دوره ای دارند تا به اندازه مناسب با دیگر تار های مو برسند. این مو ها به تدریج رفتار و جهتی همچون مو های طبیعی ابرو به خود می گیرند.

آیا نتایج کاشت ابرو با روش FUE دائمی است؟

هزینه فرایند کاشت ابرو با روش FUE چقدر است؟

هزینه هر جلسه کاشت ابرو با روش FUE به تعداد ابرو ها، شدت کم پشتی مو ها و شرایط هر فرد بستگی دارد.

مرکز پوست، مو و زیبایی گیتا کلینیک

وبلاگ ما

قبلی
بعدی