هزینه کاشت ابرو با بهترین پزشکان ایران چقدر است؟ بررسی 6 عامل

در این مقاله مطالعه می کنید:

ریزش موهای ابروها از آن دست معضلاتی است که می‌تواند به طرز چشمگیری زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهد. این ریزش، سن و سال نمی‌شناسد و و ممکن است برای هر فردی در هر شرایطی اتفاق افتد. سبک زندگی ناسالم و مصرف غذاهای ناسالم، عوامل مهمی در ریزش ابروها به خصوص در سنین جوانی به شمار می‌روند. اما نکته‌ای که افراد را برای درمان این مشکل مردد می‌کند، هزینه کاشت ابرو است.

ممکن است که هزینه انجام این کار به نظر برخی زیاد باشد. اما نتایج به دست آمده، همچنین ماندگاری و مقایسه با سایر روش‌های مشابه مثل تتو و میکروبلیدینگ نشان می‌دهند که کاشت ابرو ارزش هزینه کردن را دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا عوامل تأثیرگذار بر هزینه ایمپلنت ابرو را مورد بررسی قرار دهیم.

هزینه کاشت ابرو با بهترین پزشکان ایران چقدر است؟

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کاشت ابرو

همان‌طور که گفته شد، یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد هنگام کاشت ابرو، میزان هزینه‌ای است که می‌بایست برای این کار پرداخت کنند. برای هزینه کاشت ابرو نمی‌توان قیمت دقیق و واضحی بیان کرد. این هزینه معمولاً به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در ادامه آنها را یک به یک بررسی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: لیزر بیکینی قبل و بعد

تأثیر مستقیم روش انتخابی کاشت ابرو بر هزینه کاشت ابرو

یکی از عواملی که بر قیمت کاشت ابرو تاثیر می‌گذارد، روشی است که افراد برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنند. پزشک مسئول، روش‌های متنوعی را برای کاشت ابرو به متقاضیان معرفی می‌کند. سپس با توجه به شرایط فردی، بهترین روش برای افراد انتخاب می‌شود. استفاده از روش‌هایی که عوارض جانبی را تا حد زیادی کم می‌کنند، با افزایش هزینه همراه است. متداول‌ترین روش‌ها برای کاشت ابرو به قرار زیر هستند:

روش (FUT)

این روش در واقع یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت ابرو به شمار می‌رود. پزشک متخصص کاشت مو در این روش، برداشت فولیکول را به صورت نواری انجام می‌دهد. او پس از برداشت گرافت، آنها را به واحدهای فولیکولی مجزا تبدیل می‌کند و سپس با دقت و مهارت خاصی در محل مورد نظر قرار می‌دهد. در این روش کاشت ابرو، پزشک متخصص سوزن‌های مخصوصی استفاده می‌کند که قطری معادل یک میلی‌متر دارند. مهمترین مزیت استفاده از این روش برای کاشت ابرو این است که گرافت‌ها با کمترین میزان آسیب به محل کاشت منتقل می‌شوند. یک عیب اساسی این روش هم این است که اسکار خطی در محل کاشت ابرو باقی می‌ماند.

روش (FUE)

یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو که بر هزینه کاشت ابرو تأثیر می‌گذارد، روش (FUE) است. هدف از این روش، برطرف کردن ایرادات روش قبل بود. متخصص کاشت ابرو در این روش، گرافت‌ها را با کمترین نقص و عوارض برداشت و با ابزارهای دقیق و سوزن‌هایی که قطر آنها به کمتر از یک میلی‌متر می‌رسد، آنها را در جای مناسب کاشت می‌کند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این روش، عدم نیاز به جراحی و بخیه است. بنابراین جای اسکار در محل کاشت باقی نمی‌ماند. البته این روش یکی عیب هم دارد و آن این است که کاشت ابرو در مدت زمان طولانی‌تری انجام می‌شود.

روش (SFUE)

روش (SFUE) نسبت به روش (FUT) پیشرفته‌تر است و معایب روش‌های قبل را ندارد. ضمن اینکه استفاده از این روش، هزینه پیوند ابرو را نیز افزایش می‌دهد. اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از این روش هیچ‌گونه عوارضی ندارد و سرعت کاشت ابرو افزایش پیدا می‌کند.

تعداد فولیکول‌های مورد نیاز عامل دیگر هزینه کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کدام است

برای کاشت ابرو باید به یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص و باتجربه مراجعه کنید. در ادامه، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را یابید.

عامل دیگر تأثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو تعداد فولیکول‌هایی است که افراد برای کاشت به آنها نیاز دارند. برای یک کاشت ابروی معمولی به 200 تا 300 فولیکول نیاز است. اما این تعداد با توجه به تقاضای مراجعه‌کننده برای هر چه بیشتر پرپشت شدن ابروها می‌تواند افزایش پیدا کند.

در نظر گرفتن مدل ابرو و پهنای آن در محاسبه هزینه کاشت ابرو

عامل دیگری که بر هزینه ایمپلنت ابرو تأثیر می‌گذارد، مدل ابرو است. امکان دارد مراجعه‌کننده تمایل به ابروهای پهن‌تری داشته باشد، در نتیجه میزان فولیکول موی بیشتری نیاز خواهد بود. همین امر، افزایش هزینه را به همراه خواهد داشت. البته در کنار مدل ابرو، میزان ریزش آن هم بر هزینه تأثیر می‌گذارد.

دستمزد پزشک متخصص کاشت ابرو

قبل از اقدام به کاشت ابرو، مراجعه‌کنندگان باید به دنبال یک پزشک باتجربه و ماهر باشند تا نتیجه مطلوب را پس از کاشت کسب کنند. بنابراین فاکتور دیگری که بر میزان هزینه کاشت ابرو تأثیر می‌گذارد، مقدار دستمزدی است که پزشک متخصص دریافت می‌کند. هر چقدر میزان تجربه و مهارت پزشک بالاتر باشد، دستمزد وی نیز افزایش پیدا می‌کند.

میزان تجهیزات کلینیک مورد نظر و محل آن

با توجه به میزان تجهیزات یک کلینیک همچنین محل قرار‌گیری آن، قیمت کاشت ابرو می‌تواند متغیر باشد. ممکن است هزینه کلینیک‌های پوست و مو معتبر نظیر کلینیک زیبایی گیتا به دلیل داشتن ابزارهای پیشرفته و استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز، کمی بیشتر از سایر کلینیک‌های معمولی باشد. اما حصول نتیجه صد در صدی، ارزش پرداخت مبالغی کمی بیشتر از کلینیک‌های معمولی را دارد.

کلینیک گیتا - هزینه کاشت ابرو

مقایسه هزینه پیوند ابرو در ایران و کشورهای دیگر

اغلب افرادی که قصد کاشت ابرو دارند، این سوال را می‌پرسند که هزینه کاشت ابرو در ایران و کشورهای دیگر چگونه است؟. برای پاسخ به این سوال باید گفت که در کشور ما پزشکان متخصص، حرفه‌ای و آموزش دیده حضور دارند که در بهترین کلینیک‌های پوست و مو مشغول به ارائه خدمات هستند‌. برای همین، هزینه ایمپلنت ابرو و همچنین همه هزینه‌های آن در ایران نسبت به کشور ترکیه و کشورهای اروپایی، بسیار کمتر است.

به طور کلی، عمل ایمپلنت ابرو در کشورهای اروپایی معمولاً بین 3000 تا 6000 دلار برآورد می‌شود. اما هزینه دستمزد جراح، خدمات و تجهیزات برای کاشت ابرو در تهران در بهترین کلینیک‌های کاشت ابرو و توسط بهترین متخصصان حرفه‌ای بین 5 الی 10 میلیون تومان است. این مبلغ در مقایسه با قیمت 15 هزار دلاری قیمت کاشت ابرو در آمریکا، بسیار ناچیز محسوب می‌شود.

بنابراین جای تعجب ندارد که افراد متقاضی کاشت ابرو به جای صرف هزینه‌های بسیار زیاد و رفتن به کشور‌های اروپایی و خارجی، ایران را برای این کار انتخاب می‌کنند. کلینیک‌های معتبر پوست و مو نظیر کلینیک زیبایی گیتا هم در پاسخ به این اعتماد، کارنامه خوبی را در تاریخچه خود دارند.

عوارض کاشت ابرو – هر آنچه باید درباره عوارض کاشت ابرو بدانید

یکی از ماندگارترین، کم عارضه‌ترین و بهترین روش‌های زیباسازی ابروها، کاشت ابرو است. این روش، عوارضی هم دارد. در این مقاله، به بررسی عوارض کاشت ابرو پرداخته‌ایم

جمع‌بندی

هزینه کاشت ابرو به عوامل متعددی از جمله مدل ابرو، روش کاشت، دستمزد پزشک جراح، میزان فولیکول مورد نیاز، محل کلینیک و میزان تجهیزات آن و غیره بستگی دارد. البته هزینه این نوع کاشت در شهرستان‌ها به دلیل وجود تجهیزات کمتر، ارزان‌تر است. ضمن اینکه انتخاب یکی از بهترین کلینیک‌های ایرانی پوست و مو، نظیر کلینیک پوست و مو گیتا که دارای تجهیزات مدرن هستند، برای انجام کاشت ابرو مناسب‌تر است. بنابراین دیگر نیازی به صرف هزینه‌های هنگفت و رفتن به خارج از کشور برای انجام ایمپلنت ابرو نیست.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی