جنتلمکس پرو پلاس نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

در این مقاله مطالعه می کنید:

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس نسل جدید دستگاه‌های لیزر شرکت کندلا محسوب می‌شود. این دستگاه خاص همراه با گزینه‌های قابل تنظیم و قابلیت خنک‌کنندگی دینامیک جهت بهبود راحتی بیمار، طراحی شده است. جنتلمکس پرو پلاس یکی از بهترین نوآوری‌ها در لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. با کلینیک گیتا همراه باشید تا نسل جدید دستگاه لیزر کندلا را مورد بررسی قرار دهیم.

جنتلمکس پرو پلاس نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

آشنایی با نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

لیزر جنتلمکس پرو پلاس مزایای قابل توجهی ازجمله کاهش شدید موهای زائد، موهای زیرپوستی و بثورات ناشی از اصلاح و سایر روش‌های رفع موهای زائد دارد. سیستم جنتلمکس پرو پلاس توسط سازمان‌های جهانی بهداشت تایید شده است و می‌تواند موهای زائد بدن را تقریبا 80 تا 90 درصد کاهش دهد.

این دستگاه دارای طول موج‌های 755 نانومتر و 1064 نانومتر است و می‌تواند نتایج مطلوبی را برای انواع پوست رقم بزند. درمان قابل تنظیم جنتلمکس پرو پلاس آن را برای مناطق مختلف درمانی، مناسب می‌کند. ازجمله این نقاط قابل لیزر درمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالای لب
  • چانه
  • ناحیه ریش
  • گوش‌ها
  • کمر
  • زیر بغل
  • بیکینی
  • پا

نحوه لیزر موهای زائد با نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس معمولا بسیار راحت انجام می‌شود. معمولاً بیماران نیازی به بی‌حسی موضعی ندارند. درمان، در یک اتاق راحت انجام می‌شود که در آن بیمار به راحتی می‌نشیند یا دراز می‌کشد. همه در اتاق از عینک محافظ و فیلتر نور لیزر استفاده می‌کنند. درمانگر، ابتدا ناحیه درمان را بررسی و سپس لیزر درمانی را آغاز خواهد کرد.

این دستگاه لیزر کندلا بر اساس ناحیه درمان تنظیم می‌شود و پالس‌های انرژی لیزر شروع به کار می‌کنند. درست قبل از هر پالس لیزر، هندپیس دستگاه یک انفجار کوتاه از اسپری خنک‌کننده منتشر خواهد کرد. این کار از پوست شما محافظت می‌کند و همچنین احساس انرژی حرارتی واردشده به فولیکول‌های مو را کاهش می‌دهد. بسته به اندازه ناحیه درمان، این فرآیند ممکن است تنها در چند دقیقه انجام شود یا نزدیک به یک ساعت طول بکشد.

حذف موهای زائد توسط جنتلمکس پرو پلاس در 4 تا 10 جلسه انجام می‌شود. هر جلسه، دستگاه فولیکول موهایی که در مرحله رشد فعال خود هستند را هدف قرار می‌دهد. بدین ترتیب چرخه رشد موها را مختل خواهد کرد و توانایی فولیکول‌ها را برای تولید موهای جدید، غیرفعال می‌کند.

آیا نسل جدید دستگاه لیزر کندلا بی‌خطر است؟

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با آزمایش فناوری‌های جدید، دستگاه‌های نوآورانه‌ای برای بهبود کارایی، راحتی و ایمنی تولید شده‌اند. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس برای هدف قرار دادن ساقه و پیاز فولیکول مو طراحی شده است. انرژی لیزر با جذب در رنگ‌دانه ساقه مو و انتقال به فولیکول مو عمل می‌کند، جایی که گرمای کنترل‌شده باعث آسیب به شبکه تولیدکننده موهای جدید خواهد شد.

لیزر درمانی با گرم کردن بافت‌های مورد نظر کار می‌کند. بنابراین، انجام آن در یک مرکز تخصصی توسط یک متخصص آموزش‌دیده و دارای مجوز، بسیار مهم است. چاقوی جراحی در دست یک فرد بی‌تجربه بسیار خطرناک و در دست یک پزشک کارکشته مایه نجات فرد خواهد بود. درمان‌های لیزری هم با استفاده از انرژی حرارتی کار می‌کنند. بنابراین انرژی لیزر اگر با مراقبت فوق‌العاده اعمال نشود، می‌تواند پوست بدن را بسوزاند. این امر می‌تواند منجر به زخم یا تغییرات رنگ‌دانه ناخواسته شود.

مزایای نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

جنتلمکس پرو پلاس بسیاری از ویژگی‌های مثبت لیزرهای پیشین را دارد. اما جدیدترین لیزر شرکت شناخته‌شده و محبوب کندلا می‌تواند روند لیزر درمانی را پیشرفته‌تر و بهتر کند. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس دارای سطح پوشش بزرگ‌تر و مدت زمان پالس کوتاه‌تر است. بنابراین حذف موهای زائد را با سرعت و دقت بالاتری انجام خواهد داد. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده داخلی آن می‌تواند هر جلسه درمانی را با 50 درصد راحتی بیشتر به اتمام برساند.

این سیستم لیزری برای همه انواع پوست مناسب است و می‌تواند با موفقیت طیف وسیعی از موهای زائد بدن را هدف قرار دهد. اما ممکن است بر اساس ویژگی‌های مو و پوست شما، به درمان‌های بیشتری نیاز باشد.

مزایای نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

ملاحظات درمان با نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

هنگامی که در طول دوره برنامه درمان لیزر موهای زائد خود هستید، می‌توانید سایر درمان‌های زیبایی را نیز دریافت کنید. اما پیش از موعد لیزر درمانی، با پزشک خود صحبت کنید تا بتوانید سایر درمان‌های خود را به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که با لیزر درمانی شما متناقض نباشند، چراکه برخی از درمان‌های زیبایی را نباید طی یک یا دو هفته قبل از لیزر درمانی خود انجام دهید.

لیزر موهای زائد، پوست شما را نسبت به گرما و آسیب‌های خورشید، حساس‌تر می‌کند. همچنین قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث ایجاد گرما در پوست شما می‌شود. بنابراین می‌تواند باعث ناراحتی ناخواسته شود. بهتر است قرار گرفتن در معرض نور خورشید را برای دو هفته بعد از جلسه لیزر و حداقل یک هفته قبل از آن محدود کنید.

مطالعات نشان می‌دهند که لیزر موهای زائد برای طیف وسیعی از افراد در هر سنی، ایمن است. توجه داشته باشید که مراجعین زیر 18 سال ممکن است برای دریافت این درمان به اجازه والدین خود نیاز داشته باشند.

آیا نسل جدید دستگاه لیزر کندلا دردناک است؟

لیزر موهای زائد به عنوان یک روش دردناک و ناخوشایند شناخته شده است؛ اما امروزه این یک تفکر، ناآگاهانه محسوب می‌شود. دستگاه‌های لیزر امروزی ساده‌تر و شامل امکانات راحتی بیشتری هستند. جنتلمکس پرو پلاس قبل از انتشار انرژی لیزر، پوست را خنک می‌کند. قابلیت خنک‌کننده دینامیک (Dynamic Cooling Device) آن، لایه‌های بالایی پوست را خنک و راحت نگه می‌دارد. بنابراین جذب انرژی به صورت ظریف‌تری احساس می‌شود. افراد ممکن است یک احساس خفیف گزگز یا کوبیدن را تجربه کنند، هر چند که این احساس هم فقط به صورت لحظه‌ای ادامه دارد.

عوارض جانبی نسل جدید دستگاه لیزر کندلا

به داوطلبان لیزر موهای زائد با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس توصیه می‌شود که قبل از جلسه لیزر درمانی، از مصرف برخی داروها و مکمل‌ها و برنزه کردن پوست خود اجتناب کنند. یک روز قبل از لیزر موهای زائد نیز ناحیه درمان باید با دقت تراشیده شود. این کار باعث کاهش جذب و انتقال گرما به فولیکول خواهد شد. بدین ترتیب هم راحتی فرد را افزایش می‌یابد و هم عوارض جانبی پس از درمان را کاهش خواهند یافت.

افراد می‌توانند پس از لیزر موهای زائد با جنتلمکس پرو پلاس انتظار عوارض جانبی خفیفی را داشته باشند. این عوارض ممکن است شامل قرمزی جزئی، برآمدگی‌های کوچک در اطراف فولیکول‌های مو و احساس آفتاب‌سوختگی باشد.

عوارض جانبی در عرض چند ساعت پس از درمان کاهش می‌یابند، اما احتمالا تا رفع کامل آن‌ها ۲ روز طول خواهد کشید. اگر احساس ناراحتی در پوست داشتید، می‌توانید کمپرس سرد را هر چند دقیقه یکبار روی پوست خود قرار دهید. در صورت نیاز و با نظر پزشک می‌توانید ایبوپروفن هم مصرف کنید که البته میزان درد مطمئنا به آن حد نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: هیر فیلر چیست؟

جمع‌بندی

جنتلمکس پرو پلاس نسل جدید دستگاه لیزر کندلا امتیاز بالایی را در لیزر موهای زائد دریافت می‌کند. این دستگاه برای انواع رنگ مو، ضخامت مو، پوست و برای مناطق مختلف آناتومیکی بدن مناسب است. همچنین حذف موهای زائد صورت، گردن، کمر، سینه، بازوها و پاها را به راحتی انجام می‌دهد.

منابع: romeojuliettelaserhairremoval، mayalaser

وبلاگ ما

قبلی
بعدی