جنتلمکس پرو پلاس – بررسی جدیدترین دستگاه لیزر شرکت کندلا

در این مقاله مطالعه می کنید:

یکی از جنبه‌های مثبت پیشرفت تکنولوژی، آسان‌تر کردن زندگی انسان‌ها است. هر ساله تعداد زیادی دستگاه لیزر به بازار عرضه می‌شوند. هر شرکتی سعی دارد دستگاه بهتری طراحی و تولید کند تا در بازار پررقابت لیزردرمانی بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند. جدیدترین دستگاه لیزر شرکت کندلا، جنتلمکس پرو پلاس است. در این مقاله، ویژگی‌های این دستگاه و کاربردهایش را به شما معرفی می‌کنیم.

بررسی جدیدترین دستگاه لیزر شرکت کندلا - جنتلمکس پرو پلاس

چرا باید درباره دستگاه‌های لیزر اطلاع داشته باشید؟

امروزه تعداد زیادی کلینیک مجاز و غیرمجاز مشغول به فعالیت هستند که خدمات لیزر بدن را ارائه می‌دهند. هر کلینیکی، دستگاه مورد استفاده خود را عالی و بی‌نقص معرفی می‌کند. شما برای انتخاب کلینیک دو راه پیش رو دارید:

راه اول این است که از مراجعان قبلی آن کلینیک پرس‌وجو کنید تا درباره کارایی دستگاه مطمئن شوید. همچنین می‌توانید از دوستان و آشنایان خود بپرسید تا کلینیک خوبی را به شما معرفی کنند. این راه اگرچه مفید فایده است، اما یک اشکال بزرگ دارد: پوست هر فردی با دیگری، متفاوت است. شما نمی‌توانید کارایی دستگاه را برای پوستی متفاوت‌ با پوست خود، ارزیابی کنید.

راه دوم این است که با جستجو در فضای مجازی، اطلاعات اندکی درباره انواع دستگاه‌ها و نوع پوست خود کسب کنید. ما این راه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این راه مفیدتر از راه اول است، زیرا معیاری به دست شما می‌دهد که می‌توانید دور خیلی از کلینیک‌ها و دستگاه‌ها را خط بکشید. با کمی جستجو در فضای مجازی و اینترنت، متوجه خواهید شد که یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر روز دنیا، جنتلمکس پرو پلاس است. در ادامه، توضیحات کاربردی درباره این دستگاه شرکت کندلا به شما عرضه خواهیم کرد. 

معرفی دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

شرکت کندلا نزدیک به 50 سال است که در ساخت و تولید انواع دستگاه‌های لیزر فعالیت دارد. این شرکت، یکی از پیش‌گامان حوزه تولید دستگاه لیزر به شمار می‌رود. در سال 2022 شرکت کندلا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است.

این دستگاه از دو طول موج متفاوت استفاده می‌کند و هندپیس‌های مختلفی دارد که به ‌راحتی جابه‌جا می‌شوند. در ضمن این دستگاه از سیستم خنک‌کننده برای جلوگیری از درد استفاده می‌کند. دستگاه لیزر جتلمکس پرو پلاس در موارد زیر می‌تواند به مراجعین کمک ‌کند:

  • رفع موهای زائد بدن
  • جوانسازی پوست بدن
  • درمان رگ‌های واریس
  • از بین ‌بردن لک‌ها و جوش‌های صورت و بدن
  • درمان قارچ انگشتان پا
چرا باید درباره دستگاه‌های لیزر اطلاع داشته باشید؟

مشخصات دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

این دستگاه از دو طول موج مختلف استفاده می‌کند.

  • طول موج 755 الکساندرایت: این طول موج مخصوص پوست‌های خیلی روش تا روشن است و کمک می‌کند تا موهای زائد این دسته از افراد به ‌راحتی از بین بروند. افرادی که موهای بسیار نازک دارند نیز این طول موج مناسب آنان است.
  • طول موج 1064ND:YAG: در این طول موج، اشعه با شدت بیشتری به پوست می‌تابد. این طول موج مختص پوست‌های تیره است. در این طول، موج موهای ضخیم به ‌راحتی از بین می‌روند.

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس از هر دو طول موج بهره می‌برد و لازم نیست نگران نوع پوست خود باشید.

SPOT SIZE

به قطر نور اشعه لیزر، SPOT SIZE می‌گویند. این قطر در تعیین سرعت و دقت دستگاه لیزر، تاثیر زیادی دارد. از 1.5 تا 26MM اندازه‌های متغیرSPOT SIZE  این دستگاه هستند. قطر 26MM برای اولین ‌بار در این دستگاه به کار برده‌شده است.

فایده این افزایش قطر، برای مراجعه‌کننده این است که به ‌سرعت و با تحمل زمان کمتری، درمانش پیش می‌رود. این سرعت، در وقت و هزینه شما نیز صرفه‌جویی می‌کند.

HIGH REPETATION RATES

این ویژگی کمک می‌کند تا میزان سرعت پالس دستگاه اندازه‌گیری شود. هر چه این میزان سرعت بیشتر باشد، عمل لیزر سریع‌تر انجام می‌شود. بنابرگزارش‌ها، دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در مقایسه با دیگر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، سریع‌ترین HIGH REPETATION RATES را دارد.

HIGH FLUENCE

این معیار، ناظر به قدرت اشعه‌های دستگاه است. هر چه اندازه این معیار بالاتر باشد، قدرت تابش دستگاه بیشتر است. در نتیجه، میزان کارایی عمل لیزر افزایش می‌یابد. در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس این معیار در بالاترین حد ممکن است و به جرات می‌توان گفت که دستگاه‌های دیگر فاقد این قدرت هستند.

Shorter pulse durations

این ویژگی بی‌نظیر جدیدترین دستگاه جنتلمکس، مخصوص کسانی است که موهای بسیار نازک با پوست‌های روشن دارند. اگر از این دسته از افراد هستید، دیگر نگران موهای کرک مانند و نازک خود نباشید. شرکت کندلا این مشکل شما را حل کرده است.

سیستم خنک‌کننده

برای اینکه تجربه انجام لیزر، خوشایند و بدون درد باشد، سیستم خنک‌کننده به دستگاه جنتلمکس پرو پلاس افزوده شده است. تا اینجا برایتان توضیح دادیم که سرعت و قدرت این دستگاه، شگفت‌انگیز و بی‌رقیب در سطح جهانی است. سیستم خنک‌کننده، این ویژگی‌ها را حمایت می‌کند. اگر دستگاه فاقد این سیستم بود، با این سرعت و قدرت بالا، مراجعین درد زیادی را باید تحمل می‌کردند.

شرکت کندلا برای راحتی و رفاه افراد، این سیستم را بر این دستگاه تعبیه کرده است تا لحظات حضور فرد زیر این دستگاه، بدون درد و دغدغه باشد.

لیزر موهای زائد بدن با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

با این دستگاه، در کمترین زمان و جلسه از شر موهای زائد بدن خود رهایی پیدا می‌کنید. به دلیل تکنولوژی برتر جدیدترین دستگاه شرکت کندلا، هم تعداد جلسات و هم زمان هر جلسه کوتاه‌تر می‌شوند. اگرچه تعداد جلسات بستگی به نوع پوست دارد، اما در یک آمار کلی این دستگاه تعداد جلسات را کاهش داده است.

یکی از مشکلاتی که برخی از خانم‌ها با آن درگیر هستند، موهای زائد صورتشان است. این دستگاه شرکت کندلا به این دسته از خانم‌ها رضایت‌بخش‌ترین خدمات را عرضه خواهد کرد و در زمان کوتاهی این معضل را برطرف می‌کند.

دقت این دستگاه، زبانزد مشتریان است. این دقت به‌خصوص در موهای صورت و دماغ بسیار مشهود خواهد بود. چون  این دستگاه از SPOT SIZEهای مختلفی استفاده می‌کند، هر ناحیه از بدن را با دقت بالایی لیزر خواهد کرد.

دو طول موج مختلف این دستگاه باعث شده‌اند که افراد با هر نوع پوستی خیالشان از درمان موهای زائد راحت باشد. شرکت کندلا این دستگاه را برای استفاده سنین مختلف طراحی کرده است.

لیزر موهای زائد بدن با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

جوانسازی پوست با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

در کمتر از 4 تا 5 جلسه درمانی با این دستگاه پوست صورت و بدن شما جوان می‌شود. این دستگاه از تکنیک غیرسایشی استفاده می‌کند. در این تکنیک هر چه به عمق پوست نفوذ شود، سطح آن آسیبی نمی‌بیند. در نتیجه جوش‌ها و لکه‌هایی که نیاز به درمان دارند، به‌راحتی و بدون آسیب از بین می‌روند.  

سیستم خنک‌کننده دستگاه در هر زمانی می‌تواند تنظیم شود و شما دردی را در هیچ حالت حس نخواهید کرد. گرمای این دستگاه کندلا موجب تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود. در اثر این گرما، پوست خاصیت کشسانی و ارتجاعی خود را دوباره باز می‌یابد. در نتیجه، بعد از چند جلسه پوست شما جوان، براق و شاداب می‌شود.

تکنولوژی این دستگاه اجازه تغییر در رنگ‌دانه‌های پوست شما را نمی‌دهد. به همین دلیل، با تغییری رنگ در پوست خود بعد از عمل لیزر مواجهه نمی‌شوید.

جوانسازی پوست با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

درمان واریس

رگ‌های واریس بسیار خطرناک هستند و از بیماری و افزایش سن حکایت می‌کنند. با استفاده از این دستگاه، با سرعت و دقت بالایی این مشکل رفع می‌شود. دو طول موج مختلف و نورهای مادون‌قرمز این دستگاه، رگ‌های واریس را نابود می‌کنند. نتیجه مانند اثر مداد بر پوست است که به‌ سرعت محو می‌شود. این روش در مقایسه با روش‌های دیگر درمانی موجود، از درد و ناراحتی بسیار کمتری برخوردار خواهد بود. ترجیح بسیاری از بیماران، استفاده از این دستگاه لیزر برای درمان واریس است.

درمان قرمزی پوست

اثر قرمزی رگ‌ها بر صورت و بینی در کمتر از 20 دقیقه با این دستگاه لیزر بهبود می‌یابد.

یکی از مزایای این دستگاه لیزر، ماندگاری و طول عمر اثر درمانی است. البته احتمال دارد با افزایش سن نیاز به تجدید درمان داشته باشید. علاوه بر این، روش‌های جراحی بسیار گران هستند و نیاز به ریکاوری طولانی‌مدت دارند. با استفاده از این دستگاه، زمان بهبود و ریکاوری بسیار ناچیز خواهد بود و فرد بعد از عمل لیزر در صورت تمایل، فعالیت‌های روزمره خود را دنبال می‌کند.

درمان قارچ انگشتان پا با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

قارچ ناخن پا یکی از بیماری‌ها و مشکلاتی است که برای هر فردی احتمال دارد رخ دهد. درمان‌های متنوعی برای  این بیماری وجود دارد. تجویز کرم‌های درمانی یکی از رایج‌ترین درمان‌های موجود است. بعضی از پزشکان آنتی‌بیوتیک نیز تزریق می‌کنند. استفاده از روغن‌های مخصوص نیز برای درمان این بیماری توصیه می‌شود. تمام این درمان‌هایی که ذکر کردیم، نیاز به زمان طولانی و ممارست و مراقبت بیمار دارند. کرم‌ها و آنتی‌بیوتیک ممکن است عوارض جانبی داشته یا برای بیمار ممنوعیت مصرف داشته باشد.

در جدیدترین دستگاه لیزر شرکت کندلا در کم‌ترین زمان ممکن، این مشکل به ‌راحتی حل می‌شود و ناخن‌های شما به شکل سابق خود بر می‌گردند. به لطف هندپیس سایز 5MM نور لیزر به زیر ناخن پا نفوذ می‌کند و عفونت قارچ را از بین می‌برد. تعلل در درمان این بیماری باعث گسترش عفونت به سایر نقاط انگشت پا می‌شود.

عوارض جانبی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

قرمزی پوست، کمی تورم و التهاب از عوارض شایع و همگانی استفاده از این دستگاه لیزر هستند. عوارض نادر این دستگاه لیزر سری جنتلمکس عبارتند از: عفونت، زخم  و سوختن پوست.  عوارض نادر این دستگاه لیزر در اکثر موارد ربطی به دستگاه ندارند و متخصص لیزر و کلینیک مسئول وقوع آنها هستند.

جمع‌بندی

با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس نگران کیفیت لیزر نباشید. هر نوع پوستی که داشته باشید، این دستگاه در خدمت شما است. شما برای استفاده از این دستگاه، کافی است کلینیکی با بهداشت بالا و متخصصین خبره پیدا کنید.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی