کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

ابروها خطوطی در صورت هستند که نقش تعین‌کننده‌ای در زیبایی چهره بازی می‌کنند. در سال‌های اخیر مردان زیادی ابروهای خود را به دست جراحان زیبایی سپرده‌اند تا آنها را ترمیم کنند. امروزه مردان به اهمیت و نقش زیبایی ابروها در زییایی چهره، بیش ‌از پیش پی برده‌اند. در نتیجه، به جستجوی راه‌هایی جهت زیباتر کردن آنها هستند. در این مقاله ما کاشت ابرو مردانه را بررسی می‌کنیم، از چگونگی روش انجام آن می‌گوییم و مزایای بی شمار آن را به شما توضیح می‌دهیم. اگر هنوز در مورد عمل کاشت ابروی خود تردید دارید، تا پایان این مقاله با ما باشید.

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می‌شود و چه مزایایی دارد؟

آشنایی با عمل کاشت ابرو مردانه

با بالا رفتن سن، موهای مردان به طور طبیعی نازک‌تر می‌شوند. با نازک شدن مو، امکان ریزش آن نیز بیشتر خواهد شد. از طرف دیگر، برخی از مردان به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو می‌شوند یا به طور ژنتیکی از ابروهای زیبایی برخوردار نیستند. علم پزشکی در این زمینه می‌تواند مشکل مردان را حل کند. فرآیند کاشت ابرو در مردان و زنان یکسان است. بدین ترتیب که از بانک موی فرد، به میزان لازم فولیکول‌ها را برداشت می‌کنند و سپس با دقت و وسواس در محل ابروها می‌کارند. عمل کاشت ابروی مردانه در کم‌تر از 3 ساعت انجام می‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که مردان را ترغیب به کاشت ابرو می‌کند، تبلیغات بی‌شمار سلبریتی‌های مرد است. افرادی که این عمل را انجام داده‌اند و تغییری شگرف در ظاهر آن‌ها روی داده است. علاوه بر این، به دنبال سبک زندگی جدید، پیروی از مدهای زیبایی برای بسیاری از مردان ضروری شده است.

روش‌های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارند. توصیه ما این است که از روش‌های کم‌تر تهاجمی برای عمل کاشت ابرو استفاده کنید. در ادامه یکی از این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

مزایای کاشت ابرو مردانه چیست؟

در این بخش، مزایای کاشت ابرو برای مردان را معرفی خواهیم کرد.

ضخامت بیشتر ابرو

مهم نیست که دلایل ریزش یا کاهش موهای ابرو چه باشند، زیرا با عمل کاشت، موهای ابروی شما به ضخامت لازم می‌رسند و دیگر از کم پشتی ابروی خود رنج نخواهید برد. بعد از عمل کاشت به ابروهای خود دست می‌کشید و از ضخامت مناسب آنها احساس رضایت می‌کنید.

افزایش اعتماد به ‌نفس

روش‌های موقت برای ترمیم ابرو به ‌مرور زمان اعتماد به ‌نفس فرد را پایین می‌آورند. در این روش‌ها فرد باید هر هفته یا دو هفته، موهای ابروی خود را ترمیم کند. اما با کاشت ابرو دیگر چنین دغدغه‌ای نخواهید داشت. با داشتن ابروی طبیعی، کم‌کم اعتماد به ‌نفستان افزایش می‌یابد.

بهبود بیان‌گری حالت صورت

یکی از مهم‌ترین ابزارهای چهره در بیان منظور و حالات آدمی، حرکت ابروها است. در ارتباطات بین‌ فردی نیز نقش ابروها غیرقابل ‌انکار است. فرآیند کاشت ابرو مردانه به شما ابرویی با زاویه مناسب می‌دهد که با آن می‌توانید بهتر با دیگران ارتباط بگیرید.

ظاهری زیباتر با عمل کاشت ابرو

بعد از عمل کاشت، مسلما شکل صورت شما تغییر خواهد کرد و در نظر دیگران زیباتر جلوه می‌کنید. به همین دلیل، حس خواهید کرد که دیگران با نگاهی جدید به شما می‌نگرند. دستیابی به ظاهری دلپسندتر، یکی از مهم‌ترین نتایج کاشت ابرو است.

خلاص شدن از مراقبت‌های ویژه

تصور کنید که می‌خواهید به یک مهمانی یا دورهمی دوستانه یا رسمی بروید. باید بنا بر موقعیت مهمانی، کمی به ابروهای خود برسید. این کار برای زنان شاید عادی باشد، اما برای بسیاری از مردان عذاب‌آور و دست‌وپاگیر است. از یک ‌طرف نمی‌توانید با ابروهای نامرتب و نازیبا در جمع حضور پیدا کنید، از طرف دیگر این‌گونه مراقبت‌ها زمان‌بر و حوصله سر بر هستند. با کاشت ابرو مردانه خیال خود را راحت می‌کنید و بدون دغدغه به مهمانی‌های رسمی و دوستانه می‌روید.

پنهان کردن جای زخم و سوختگی

متاسفانه برخی از مردان بر اثر سانحه و تصادف رد زخمی بر ابروهایشان باقی‌مانده است. ابروهای برخی دیگر از مردان دچار سوختگی شده‌اند. با عمل کاشت ابرو به ‌راحتی می‌توانید این نقیصه را جبران کنید و جای زخم و سوختگی ابروی خود را بپوشانید.

راه‌حلی دائمی

به شما اطمینان می‌دهیم که کاشت ابرو مردانه همیشگی است و بعد از یکی دو سال، ریزش اتفاق نمی‌افتد. به همین دلیل است که باید ریسک و رنج جراحی را تحمل کنید. بنابراین توصیه ما به شما این است که یک‌بار برای همیشه  مشکل ابروهای خود را حل کنید.

محافظت از چشم‌ها

ابروهای پرپشت و مناسب یک حفاظ برای چشم‌های شما محسوب می‌شوند. بنابراین با داشتن ابروهایی پر پشت، گردوخاک و غبار به‌راحتی وارد چشم‌ها نخواهند شد. از طرفی دیگر، در زمان تعرق شدید، راه ریزش عرق بر چشم‌ها بسته می‌شود. در نتیجه، عمل کاشت ابرو برای مردان صرفا کارکرد زیبایی ندارد، بلکه می‌توان به دلایل بهداشتی یا حفاظت از چشم نیز این عمل را انجام داد.

مراحل کاشت ابرو مردانه

  • مشاوره
  • برداشت از بانک مو
  • آماده‌سازی
  • کاشت
  • ریکاوری و مراقبت‌های بعد از عمل

در ادامه به‌تفصیل هر یک از این مراحل را برای شما شرح خواهیم داد. قبل از این که مراحل را برایتان شرح دهیم، می‌خواهیم کمی درباره روش جراحی کاشت ابرو اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذرانیم.

روش‌های کاشت ابرو در طی سالیان زیاد تکمیل و مجهز به تکنولوژی روز شده‌اند. در بین همه روش‌های موجود، به شما توصیه می‌کنیم به کلینیکی مراجعه فرمایید که با روش FUE عمل جراحی را انجام می‌دهد. این روش به “کاشت ابرو بدون درد و جراحی” مشهور شده است. در این روش، در موضع برداشت به ‌هیچ‌ عنوان رد زخم باقی نمی‌ماند. در نتیجه درد کم‌تری دارد و بعد از عمل نیز پشت سر بیمار ظاهر ناپسندی نخواهد داشت.

مشاوره

در این مرحله، شما بعد از انتخاب کلینیک و جراح ماهر، به همراه پزشک برای شکل ابروی خود تصمیم می‌گیرید. در این مرحله، جراح با توجه ‌به شکل صورت و نیاز شما، ابرو را طراحی می‌کند. همچنین آزمایش‌ها لازم را برای شما می‌نویسد.

برداشت

در این مرحله به روش FUE جراح از بانک مو که معمولا در پشت سر و نزدیک به گوش است، فولیکول‌ها را استخراج می‌کند. بستگی به میزان ترمیمی که ابروی شما نیاز دارد، فولیکول برداشت می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی، این مرحله کاملا بدون دخالت دست ولی با هدایت جراح انجام خواهد شد.

آماده‌سازی

برای انتخاب بهترین فولیکول‌های برداشت شده، جراح به کمک تجهیزات آزمایشگاهی آن‌ها را بررسی می‌کند. این امکان در روش FUE کاشت ابرو مردانه وجود دارد که بهترین فولیکول‌ها برای ابرو شما انتخاب شوند تا در آینده دچار مشکل نشوید.

کاشت

حالا زمان این است که جراح تمام هنر خود را به کار گیرد و ابروی ایده‌آل شما را ترسیم کند. جراح تار به تار ابروی شما را شکل می‌دهد. این مرحله بسیار مهم است، زیرا کاملا باید خودتان را به دست هنر و مهارت جراح بسپارید. جراح هنرمند می‌داند که هر قسمت از ابرو به چه نوع فولیکولی نیاز دارد و جهت خواب موهای ابرو را رعایت می‌کند. در نتیجه، شما به خواسته‌ خود خواهید رسید.

ریکاوری

پزشک روز بعد از عمل، بانداژ را باز می‌کند تا متوجه شود که موهای کاشته به‌خوبی با بافت پوست اتصال پیدا کرده‌اند یا خیر. همچنین در این مرحله، قرمزی اطراف محل کاشت ابرو و کمی التهاب و برآمدگی طبیعی هستند. شما باید به مدت 2 ماه از نور مستقیم آفتاب دوری کنید. همچنین بعد از یکی دو ماه می‌توانید ابروهای خود را کوتاه کنید. اگر محل ابروی شما عفونت کرد، خیلی زود به جراح خود مراجعه کنید تا چاره کار را پیدا کند. کمی درد تا چند روز بعد از کاشت ابرو طبیعی است.

مراحل کاشت ابرو مردانه

جمع‌بندی

کاشت ابرو مردانه امروزه خواهان بسیاری دارد. خیلی از مردان به این عمل روی می‌آورند تا ظاهری زیباتری برای خود فراهم کنند. چهره بی‌نقص و زیبا در برقراری ارتباط‌ها بسیار موثر است. فقط باید به این نکته توجه کنید که در کلینیکی معتبر  عمل کاشت ابرو را انجام دهید. بسیاری از عوارض جانبی دور از انتظار عمل کاشت ابرو، ناشی از عدم مهارت جراح و بی‌مسئولیتی کلینیک هستند.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی