لیزر موهای زائد بیکینی

در این مقاله مطالعه می کنید:

ناحیه تناسلی یا بیکینی از سخت ترین و پردردسر ترین نواحی برای از بین بردن موهای زائد است. به دلیل حساس بودن پوست این قسمت، ممکن است با شیو کردن دچار جوش و التهاب و خارش پوست بیکینی شویم. از طرفی درد زیاد اپیلاسیون برای ناحیه تناسلی برای برخی افراد غیر قابل تحمل است. لیزر موهای زائد بیکینی تا کنون بهترین راه حل برای خلاص شدن از شر موهای ناحیه تناسلی بوده است. برای اینکه بیشتر در مورد لیزر ناحیه تناسلی بدانید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

نتیجه ی دائمی

ماندگاری بسیار بالاتر لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر رفع موهای زائد مانند شیو کردن و اپیلاسیون

درد نسبتا کم

با انجام لیزر موهای بیکینی درد بسیار کمتری نسبت به اپیلاسیون تجربه می کنید که همان مقدار کم درد نیز با پماد های بی حسی برطرف می شود.

پوست نرم و صاف

از آنجا که لیزر، فولیکول مو را هدف قرار می دهد، پوست شما هیچوقت به اندازه ی تیغ ها، موبر ها یا موم های داغ، آسیب نمی بیند، بنابراین از سطح پوست شما محافظت شده و همیشه صاف و نرم می ماند.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی​

لیزر موهای ناحیه تناسلی چطور انجام می شود؟

ابتدا موهای زیر پوست از بین رفته و کاملاً می ریزند. سپس، منافذ پوست بسته می شوند و فقط پوستی صاف و زیبا باقی می ماند. روش حذف موهای زائد خط بیکینی، یکی از پرطرفدارترین روش های لیزر موهای زائد است. این ناحیه، یکی از آسان ترین و سریع ترین مناطق بدن برای درمان است، و بیشتر این روش های لیزر فقط در مدت 15 دقیقه انجام می شوند.

بیکینی شما با استفاده از دستگاه لیزر جنتل مکس پرو و تحت نظر پزشک متخصص و توسط اپراتورهای مجرب و آموزش دیده لیزر می شود و شما نیاز ندارید نگران چیزی باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صورت منظم در زمان تعیین شده برای جلسات لیزر خود حضور یابید.

هزینه ی لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بسته به دستگاه مورد استفاده (که متناسب با نوع مو و رنگ پوست شما انتخاب می شود) تعیین می گردد. بهترین کار برای اطلاع از قیمت ها این است که با ما تماس بگیرید و یا یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید.

مراقبت‌های قبل از لیزر بیکینی

قبل از اینکه لیزر بیکینی را انجام دهید، لازم است چند مورد را رعایت کنید:

شیو کردن موها

بین 12 تا 24 ساعت قبل از لیزر بیکینی، موهای خود را شیو کنید. اصلاح با تیغ بهترین روش برای از بین بردن موها قبل از لیزر است. به هیچ عنوان از اپیلاسیون استفاده نکنید  چون مانع اثرگذاری لیزر می شود.

همچنین دقت کنید که از یک ماه قبل از انجام لیزر موهای بیکینی از وکس و اپیلاسیون استفاده نکنید.

پوست خود را تمیز کنید

ناحیه ای که قرار است تحت درمان لیزر قرار بگیرد، باید کاملا تمیز و عاری ازهر گونه لوسیون، کرم، عطر، پودر، دئودورانت و هر گونه مواد آرایشی باشد. اگر از کرم بی حسی استفاده کرده اید، درست قبل از انجام لیزر موضع را کاملا بشویید و خشک کنید.

شیو کردن قبل از لیزر

استحمام

قبل از مراجعه به کلینیک حتما حمام کنید تا بهداشت را کاملا رعایت کرده باشید. از شوینده هایی که PH آن ها برای ناحیه ی بیکینی و واژن مناسب است استفاده کنید و از شوینده های معطر استفاده نکنید زیرا ممکن است بعد از لیزر باعث حساسیت پوست و خارش و سوزش شوند.

قبل از لیزر پوست خود را برنزه نکنید

بهترین کاندیداهای لیزر موهای زائد کسانی هستند که پوست سفید و موی تیره دارند. به همین دلیل اگر پوست سفید خود را تیره کنید، اثر لیزر بر روی شما کم شده و همچنین ممکن است زمینه آسیب به پوستتان فر اهم شود.

لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید

هر چقدر لباستان راحت تر باشد، به نفعتان است. لباس نرم و گشاد و راحت بپوشید. لباس های تنگ با پوست اصطکاک ایجاد کرده و  آن را تحریک پذیر می کنند.

آرامش خود را حفظ کنید

لیزر موهای زائد یک روش امن است و در صورت استفاده از دستگاه های استاندارد، خطری شما را تهدید نمی کند. ما در گیتا کلینیک از بهترین دستگاه لیزر 2021 (جنتل مکس پرو) استفاده می کنیم که کولینگ بسیار قوی دارد و احتمال ایجاد درد را تا حد زیادی کاهش می دهد.  

تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی چیست؟

لیزر بیکینی و لیزر برزیلی بسیار شبیه هم هستند. در واقع اساس روش آن ها یکی است و فقط در ناحیه ای که برای درمان پوشش می دهند تفاوت دارند.

لیزر بیکینی

به خط شورت، خط بیکینی می گویند. لیزر موهای بیکینی، موهای خط شورت، لبه های بیرونی ناحیه تناسلی، و بالای ناحیه شرمگاهی که در زیر شورت قرار می گیرد را تحت درمان قرار می دهد.

لیزر برزیلی

در این روش، کل مساحتی که در زیر شورت قرار دارد، مثل لبه های واژن و خط باسن نیز تحت درمان با لیزر قرار می گیرد. درواقع لیزر برزیلی درمان کامل تری است. البته در کلینیک های زیبایی بیشتر همین روش لیزر برزیلی انجام می شود اما اصطلاح لیزر بیکینی برای آن به کار می رود.

لیزر موهای ناحیه تناسلی چطور انجام می شود؟

آیا لیزر موهای زائد بیکینی خطر سرطان دارد؟

این باور عمومی که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث ایجاد سرطان رحم و یا تخمدان می شود، به هیچ عنوان پایه علمی نداشته و درست نیست. به این علت که لیزر تنها روی پوست بدن اثر می گذارد و فراتر نمی رود. به این معنی که به هیچ کدام از نواحی داخلی بدن نمی رسد. در نتیجه هیچ تاثیری نمی تواند روی اعضای داخلی بدن بگذارد. در نتیجه، خیر لیزر موهای بیکینی هیچ خطری از جهت سرطان و آسیب به اندام تناسلی ندارد.

خطر لیزر موهای بیکینی

آیا لیزر موهای زائد بیکینی، روی هر رنگ مویی جواب می دهد؟

لیزر موهای زائد بیکینی روی موهای بلوند، خاکستری و قرمز به اندازه موهای تیره پاسخ نمی دهند. زیرا لیزر، ملانین، رنگدانه ی موجود در فولیکول مو را هدف قرار می دهد، و موهای تیره حاوی ملانین بیشتری هستند. اما در کل امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی اختراع شده اند که محدوده وسیعی از انواع پوست و مو را پوشش می دهند.

برای تعیین وقت لیزر موهای زائد با دستگاه جنتل پرو مکس با شماره زیر تماس بگیرید:

آیا آقایان هم می توانند لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی انجام دهند؟

بله آقایان نیز می توانند لیزر موهای ناحیه تناسلی انجام دهند. اگرچه در بیشتر مردان، کمر، سینه و شکم از محبوب ترین مناطق لیزر هستند.

لیزر موهای زائد بیکینی معمولاً چقدر طول می کشد؟

این ناحیه یکی از آسان ترین و سریع ترین مناطق بدن برای درمان است. بیشتر مواقعاین کار در کمتر از 15 دقیقه انجام می شود.

لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر بیکینی سبب نازایی می شود؟

این یکی از شایعاتی است که ممکن است در صفحات مجازی بخوانید یا از زبان اطرافیان بشنوید. هیچ تحقیق عملی ای به این نتیجه نرسیده است که لیزر ناحیه تناسلی باعث نازایی فرد مخی شود. دستگاه های لیزر طوری طراحی شده اند که فقط فولیکول مو را هدف قرار می دهند و به لایه های عمیق تر نفوذ نمی کنند. در نتیجه به هیچ وجه نگران نازایی توسط لیزر موهای زائد نباشید.

آیا لیزر بیکینی پوست را تیره تر می کند؟

اثری که لیزر روی پوست می گذارد باعث تغییر رنگش به سمت تیره شدن یا روشن شدن نمی شود زیرا روی رنگدانه های پوست تاثیر  نمی گذارد. اما بعد از انجام لیزر مو، ممکن است ناحیه ای که لیزر درمانی کرده اید کمی روشن تر یا تیره تر شود که در کمتر از چند روز این تغییر از بین می رود و پوستتان به حالت اول بر می گردد.

مرکز پوست، مو و زیبایی گیتا کلینیک

وبلاگ ما

قبلی
بعدی