تزریق پروفایلو در صورت

در این مقاله مطالعه می کنید:

در صنعت زیبایی از مواد و روش های مختلفی برای جوانسازی پوست و کاهش اثر پیری در صورت و بدن استفاده می شود. ژل فیلرها از محبوب ترین و رایج ترین موادی هستند که برای رفع چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرند. هیالورونیک اسید موجود در ژل های تزریقی باعث جذب آب و ایجاد ظاهر جوان تر در صورت می شود. با ورود ماده جدیدی به نام پروفایلو در این صنعت، شاهد اثرات فوق العاده ای در رفع چین و چروک های پوست بوده ایم. امروزه تزریق ژل پروفایلو که جدید ترین ژل روز دنیاست، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مطلب قصد داریم شما را با این ماده شگفت انگیز آشنا کنیم.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو اولین محصول تزریقی تثبیت شده بر پایه هیالورونیک اسید بدون عوامل شیمیایی BDDE برای جوانسازی پوست می باشد. این ماده بالاترین غلظت هیالورونیک اسید در بازار (64 میلی گرم در 2 میلی لیتر) را دارد که این ماده باعث تقویت و آبرسانی به پوست و جلوگیری از پیر شدن و افتادگی بافت پوست می شود. ژل پروفایلو برنده نوآورانه ترین درمان در جوایز زیبایی شناسی در سال 2016 شده است. این ژل جدید و اعجاب انگیز برخلاف مزوتراپی یا ژل فیلر، یک درمان تجدید کننده بافت برای درمان چین و چروک از داخل می باشد. پروفایلو پوست را هیدراته می کند به صورت طبیعی به جوانسازی پوست کمک می کند. علاوه بر این، اثر لیفتینگ و سفت کنندگی منحصر به فردی برای افتادگی و پیری بافت دارد. با تزریق پروفایلو برای جوانسازی صورت، گردن و دست ها استفاده می شود.

پروفایلو چیست؟

غظلت هیالورونیک اسید در پروفایلو

پروفایلو حاوی 32 میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم (80-100Kda) و 32 میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بالا (1100-1400Kda) می باشد. این محصول دارای یکی از بالاترین غلظت های هیالورونیک اسید در بین فیلرهای هیالولورنیک اسید دار می باشد که در مجموع 64 میلی گرم هیالورونیک اسید در یک سرنگ 2 میلی لیتر وجود دارد. نکته قابل توجه این است که می توان با استفاده از یک سوزن گیج 29 از آن استفاده کردد.

غظلت هیالورونیک اسید در پروفایلو

پروفایلو چگونه اثر می کند؟

ژل پروفایلو یک درمان منحصر به فرد با دو عملکرد اصلی می باشد: افزودن حجم بدون وزن با استفاده از فرمول غنی از هیالورونیک اسید برای ظاهری جوان اما بسیار طبیعی. این روش درمانی همچنین تولید 4 نوع الاستین و کلاژن را برای 28 روزی که در سیستم شما باقی می ماند، تحریک می کند. این امر منجر به لیفت قابل توجه و کاهش شلی پوست می شود.

پروفایلو چگونه اثر می کند؟

چرا پروفایلو بهترین انتخاب برای جوانسازی پوست است؟

چرا پروفایلو بهترین انتخاب برای جوانسازی پوست است؟

پروفایلو را در چه نواحی می توان استفاده کرد ؟

پروفایلو معمولاً برای صورت استفاده می شود، اما می توان برای جوان سازی گردن، سینه ها، بازوها، زانوها و دست ها نیز به طور موثر استفاده کرد. اخیرا استفاده از پروفایلو در گردن بسیار زیاد شده است، زیرا باعث کاهش افتادگی پوست و سفتی پوست می شود.

پروفایلو را در چه نواحی می توان استفاده کرد ؟

تفاوت پروفایلو و فیلر پوستی در چیست؟

در حالی که هر دو از یک جز جزء مشابه هیالورونیک اسید، ساخته می شوند، اما عملکردهای متفاوتی دارند. ژل فیلر پوستی برای حجم دهی ناحیه خاصی مانند لب ها و گونه ها تزریق می شود و به طور معمول در پوست اطراف پخش نمی شود. به این ترتیب، ساختار طبیعی صورت شما را تقویت می کند تا گونه های زاویه دار یا لب های پرتری داشته باشید. عملکرد پروفایلو بسیار متفاوت می باشد زیرا 100 درصد از هیالورونیک اسید ساخته شده است، در حالی که فیلرهای پوستی اجزای دیگری نیز دارند. از آنجا که از یک ماده پوستی کاملاً طبیعی ساخته شده است، یکپارچه با پوست ترکیب شده و به طور یکنواخت در پوست پخش می شود. این روش درمانی ضمن حفظ تولید کلاژن و الاستین و پروتئین های ضروری پوست، به حفظ سطح رطوبت پوست نیز کمک می کند.

تفاوت پروفایلو و فیلر پوستی در چیست؟

مزایای پروفایلو در مقابل ژل فیلر ها چیست؟

پروفایلو پس از تزریق در بافت پخش می شود و در طی 4 هفته تولید 4 نوع کلاژن و الاستین را تحریک می کند. نیازی به ماساژ نیست و هیچ گره ای باقی نمی گذارد. فقط 5 نقطه تزریق در هر طرف صورت مورد نیاز است و درمان راحتی می باشد.

آیا پروفایلو برای هر پوستی موثر است؟

ما پس از 25 سالگی مقدار قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید از دست می دهیم. پس بهتر است در این سن از درمان های پیشگیرانه استفاده کنیم. بسیاری از افراد با دیدن اولین چروک، از تزریق ضد چروک استفاده می کنند. اگر احساس می کنید کیفیت بافت صورت شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و ممکن است برای سن خود پیرتر به نظر برسید، اما هنوز آماده استفاده از مواد دارویی نیستید، پروفایلو می تواند بهترین درمان برای شما باشد.

آیا پروفایلو برای هر پوستی موثر است؟

چرا پوست شما به چیزی بیشتر از مرطوب کننده های موضعی نیاز دارد؟

آرایش ، قرار گرفتن در معرض آفتاب، آلاینده های هوا و خشک شدن هوا موجب از بین رفتن طراوت و شادابی پوست می شوند. از آنجا که پوست ما اولین مانع ما در برابر دنیای خارج است، برای احیای سلامتی اغلب به مرطوب کننده نیاز دارد. وقتی می خواهید نتایج واقعاً موثری داشته باشید، باید به زیر لایه بالایی پوست برویم. کلاژن که در اکثر مرطوب کننده های موضعی وجود دارد، برای سستی و استحکام پوست ضروری است، اما مولکول های آن برای نفوذ به لایه بالایی پوست بسیار بزرگ هستند. به همین ترتیب، اسید هیالورونیک که جزء اصلی در اکثر فیلرهای پوستی معتبر می باشد، قادر است بیش از 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد تا به هیدراته کردن بدن کمک کند. این مورد نیز به بررسی دقیق مولکولی نیاز دارد، زیرا بسیاری از محصولات نمی توانند وزن مولکولی مناسبی را برای جذب در پوست بدست آورند. محصولات موضعی توان درمانی محصولات تزریقی را ندارند و برای اثرگذاری بیشتر و ماندگارتر باید از محصولات تزریقی استفاده کرد.

مرطوب کننده پوست

پروفایلو، یک مرطوب کننده تزریقی

پروفایلو یک مرطوب کننده تزریقی است که باعث جوان سازی، آبرسانی و تقویت سلول های پوست می شود. در این درمان از اسید هیالورونیک تثبیت شده استفاده می شود که به خارج از ناحیه تزریق پخش می شود. این ماده یک لایه اتصال دهنده به آب در زیر پوست ایجاد می کند تا باعث جوان سازی کامل صورت شود؛ در حالی که ساختار صورت دست نخورده می ماند. این امر جهت ایجاد درخشش پوست از درون و بهبود کیفیت بافت و استحکام پوست می باشد. این روش درمانی برای افرادی ایده آل است که به دنبال تغییر در ظاهر خود نیستند، اما به تقویت آن اهمیت می دهند.

پروفایلو به یکی از پرطرفدارترین درمان ها برای بهبود کیفیت پوست، بافت و استحکام آن تبدیل شده است. اینکه بسیاری از افراد به دلیل ظرافت و قدرت القا کننده درخشش پوست، طرفدار آن هستند. پروفایلو می تواند باعث جوان سازی صورت نیز شود.

پروفایلو، یک مرطوب کننده تزریقی

قیمت تزریق پروفایلو

قیمت تزریق پروفایلو بنابر میزان نیاز پوست شما به این ماده تعیین می شود اما به صورت حدودی، هزینه تزریق پروفایلو صورت اگر یک سرنگ 2 سی سی برای شما تزریق شود، 4750000 تومان است.

مرکز پوست، مو و زیبایی گیتا کلینیک

وبلاگ ما

قبلی
بعدی