تعرفه مزوتراپی مو

در این مقاله مطالعه می کنید:

مزوتراپی مو روشی است که شامل تزریق ترکیبی از آمینو اسید ها، ویتامین ها و مواد معدنی به لایه درم پوست سر می شود. این روش تقویت مو، با هدف رسیدن به نتایج زیر انجام می شود:

کاربرد مزوتراپی در زنان و مردان

تعرفه مزوتراپی مو

در مزوتراپی ترکیبی از مواد مغذی از جمله مواد ساختاری (آمینو اسید ها و هیالورونیک اسید)، عملکردی (کو آنزیم ها و مواد معدنی) و آنتی اکسیدان ها (ویتامین ها و گلوتاتیون) به پوست سر تزریق می شوند. پس از این تزریق، گردش خون تحریک و بیشتر شده که در نتیجه آن مو ها از ریشه خود دوباره رشد می کنند. افراد باید 10 جلسه درمانی در بازه زمانی 4 تا 6 ماه داشته باشند تا بتوانند نتایج چشم گیری را مشاهده کنند. در درمان فشرده و 4 ماهه مزوتراپی ابتدا 8 جلسه درمانی با فاصله یک هفته و سپس 4 جلسه درمانی با فاصله دو هفته بین هر دو جلسه انجام می شود.

از جمله اهداف مزوتراپی مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی دارای مزایای فراوانی است که در پایین به چند مورد اشاره شده است:

مزایای مزوتراپی مو

تعرفه مزوتراپی مو چطور تعیین می شود؟

در صورت تمایل به انجام مزوتراپی بهتر است بدانید هزینه این روش زیبایی چطور تعیین می شود. البته، هزینه مزوتراپی مو برای همه یکسان نبوده و برای هر بیمار متفاوت است. قیمت نهایی مزوتراپی مو بر اساس چند عامل تعیین می شود. موارد زیر از جمله این عوامل هستند:

گیتا کلینیک با استفاده از بهترین محلول های مزوتراپی تقویت مو هزینه مناسبی را برای افراد درخواست می کند. به طور کلی هزینه این روش درمانی نسبت به بقیه روش ها زیاد نیست. تعرفه مزوتراپی مو برای هر ویال ۵ سی سی به طور متوسط ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق مزوتراپی مو برای خود و جلسه مشاوره با پزشک می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید.

مرکز پوست، مو و زیبایی گیتا کلینیک

وبلاگ ما

قبلی
بعدی