زاویه سازی صورت مردان

در این مقاله مطالعه می کنید:

در طی چند سال گذشته، مراجعه مردان به جراحان زیبایی جهت زاویه سازی خط فک خود رو به افزایش بوده است. این افراد معمولا 4 مرتبه در سال مراجعه کرده و در هر نوبت 2 سرنگ فیلر دریافت می کنند. متخصصان زیبایی  عقیده دارند با اینکه ممکن است هزینه این فرایند اندکی بالا باشد اما تغییر بدست آمده کاملا چشم گیر بوده و اعتماد به نفس افراد را بسیار بالا می برد.

زاویه سازی صورت مردان بدون بیهوشی و تنها با تزریق فیلر در فک و گاها گونه و چانه انجام می شود. با این روش ساختار صورت فرد به طور چشمگیر بهبود می یابد. در این مقاله قصد داریم به چگونگی زاویه سازی صورت پسران با ژل بپردازیم. با ما همراه باشید.

زاویه سازی صورت مردانه چطور یک عمل زیبایی محبوب شد؟

بسیاری از متقاضیان این عمل زیبایی، مردان سر شناس و مشهور و بازیگرانی هستند که به داشتن یک خط فک قدرتمند و زیبا تر تمایل دارند. پس از آنکه جراحی های پلاستیک و تزریق فیلر در بین زنان محبوبیت یافت، زنان سلبریتی همچون خوانندگان درباره تجربه شخصی خود از این موارد صحبت کرده و در مردان نیز انگیزه تزریق ژل درفک ایجاد شد. به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، در سال 2018 بیش از 1.3 میلیون تزریق ژل بر روی مردان انجام شده که بیانگر رشدی 29 درصدی از سال 2000 تا آن زمان است.

تزریق بوتاکس مردان

زاویه سازی صورت پسران

با تزریق ژل به گوشه فک و چانه، ساختاری استخوانی تر را برای صورت به وجود آمده و چانه تیز تر نشان داده می شود. گاهی اوقات برخی آقایان با شکایت از خطوط عمیق پیشانی خود و جهت تزریق بوتاکس به جراحان مراجعه کرده که پس از آن با تزریق فیلر به فک و چانه نیز آشنا می شوند. خطوط عمیق و عمودی پیشانی ظاهری خشمگین به افراد می دهند که جراح با تزریق مقادیر اندک بوتاکس به پیشانی آن ها، عضلات صورت را شل و خطوط را رفع می کند.

تزریق بوتاکس مردان

در فرایند تزریق ژل در فک، فیلر های موقت هیالورونیک اسید با هدف افزایش حجم به نواحی خاصی از فک تزریق می شوند. این فیلر ها همیشگی نبوده و با گذشت زمان بدن آن ها را به صورت طبیعی تجزیه می کند. مقدار مصرف فیلر بر حسب سرنگ بوده و بسته به شرایط هر فرد می تواند از 2 تا چند عدد متفاوت باشد.

با اینکه تعداد سرنگ ها ممکن است زیاد به نظر برسد اما باید بدانید که مقدار فیلر موجود در هر 5 سرنگ معادل یک قاشق غذا خوری است. افراد اغلب پس از تجربه نتایج فرایند، افزایش اعتماد به نفس را تجربه کرده و این موضوع را برای دیگران نیز تعریف می کنند. مردان نیز همچون زنان به ارتقا ویژگی های ظاهری خود تمایل داشته و از صحبت کردن درباره تزریق فیلر بیشتر استقبال می کنند.

همچنین بخوانید:

نحوه انجام زاویه سازی صورت مردان با ژل

فرایند تزریق ژل ظرف 15 دقیقه انجام شده و نتایج آن تا 6 ماه ماندگاری دارند. با این حال، فیلر در طول این مدت به آهستگی شروع به تجزیه شدن می کند. اغلب پزشکان با تزریق مقادیر اندک شروع کرده و جهت بدست آمدن تغییری طبیعی تر فیلر را لایه لایه بیشتر می کنند.

به بیماران توصیه می شود که قبل از فرایند از نوشیدن الکل یا مصرف آسپرین، روغن کتان، روغن جگر ماهی و روغن های ضروری اجتناب کنند که توانایی شروع خونریزی و کبودی را در بدن دارند. مصرف این موارد با اینکه خطرناک نیست اما سبب کبودی صورت پس از تززریق ژل می شود. در حین فرایند اندکی درد احساس می شود اما حتی از درد موم اندازی صورت نیز کمتر است. به طور کلی می توان گفت این فرایند بدون درد است.

مدت استراحت پس از فرایند اندک است. افراد پس از دریافت فیلر باید به مدت 25 ساعت از ورزش کردن یا نوشیدن الکل خودداری کنند. برخی جراحان پلاستیک، با استفاده از کانولا (نوعی لوله) به جای سرنگ احتمال کبودی را کاهش می دهند. کانولا شبیه به سوزن سرنگ بوده اما برخلاف آن به جای برش بافت و عروق خونی در لایه زیر پوستی حرکت می کند.

نحوه انجام زاویه سازی صورت مردان با ژل​

قبل از تزریق ژل در فک با پزشک متخصص مشورت کنید

متخصصان زیبایی عقیده دارند که زاویه سازی صورت آقایان ضروری نبوده اما می تواند ویژگی های ظاهری فرد را ارتقا دهد. همچنین، افراد باید قبل از تزریق این فیلر ها حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنند. اغلب اوقات بهتر است تغییرات تدریجی بوده و فیلر در طول زمان به صورت لایه لایه به صورت فرد اضافه شود تا تغییر چندان محسوس نباشد.

با این روش زاویه سازی صورت مردان طبیعی انجام می شود. در صورت تمایل می توانید جهت برنامه ریزی وقت مشاوره یا دیدن تصاویر قبل و بعد بیماران با ما تماس بگیرید.

برای تعیین وقت مشاوره زاویه سازی صورت با شماره زیر تماس بگیرید

تزریق ژل چانه مردان

مردان مشهور و بزرگ بسیاری در تاریخ دارای چانه و بینی بزرگ بوده اند به گونه ای که این موضوع یکی از ویژگی های افراد قدرتمند به شمار می رود. همچنین، داشتن یک خط فک خوش تراش جاذبه جنسی مردان را بیشتر می کند. برخورداری از یک خط فک قدرتمند بیانگر سطوح بالای تستوسترون، سیستم ایمنی قوی و جاذبه جنسی بالا تر است.

هنگامی که یک چانه زاویه دار و تیز نیز به مورد قبل اضافه می شود، قدرتمندی و جذابیت ظاهر فرد دو چندان می گردد. به همین دلیل بعضی مردان با تزریق ژل در چانه خود فرم چانه را تیز تر می کنند.

تاثیر ظاهر چانه در صورت مردان​

نیمه پایینی یک صورت مردانه ایده آل دارای چانه ای برجسته و خط فکی مشخص است. زاویه گردنی – چانه ای کمتر از 130 درجه برای مردان ایده آل به شمار می رود. در حالی که زیبایی صورت زنان بیشتر در گونه ها دیده می شود، جذابیت صورت مردان نیز در داشتن چانه ای مربعی و برجسته تعریف می شود.

 یکی از جذاب ترین ویژگی ها برای زنان داشتن خط فک زاویه دار مردانه است. با تزریق ژل در چانه مردان می توان زوایای مختلف چانه را طوری طراحی کرد که جذابیت صورت افزایش یابد. این کار بیشتر با ژل های هیالورونیک اسید انجام می شود.

آیا زاویه سازی صورت آقایان همراه با عوارض جانبی است؟

همیشه در مواقعی که تزریق ژل در صورت انجام می شود، ریسک درد، تورم، کبودی و سردرد وجود دارد. مراجعه به کلینیک زیبایی معتبر و انجام تزریق ژل توسط یک پزشک با تجربه بهترین کار برای کاهش ریسک این عوارض است. پزشک با توجه به تکنیک تزریق ژل و نوع ژل فیلری که استفاده می کند، به شما توصیه های بعد از زاویه سازی صورت را ارائه می دهد. با انجام توصیه های لازم، نیازی به نگرانی برای عوارض خاص و شدید نیست.

زاویه سازی صورت آقایان

زاویه سازی فک مردان چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری زاویه سازی فک مردان بستگی به برند و نوع ژل فیلر و پاسخ بدن شما به آن دارد. بسته به هدف شما از تزریق ژل در فک، هیالورونیک ممکن است پزشک به شما فیلر های دائم، نیمه دائم یا موقت را پیشنهاد دهد. در اکثر مواقع ژل های اسید برای زاویه سازی صورت مردان طبیعی استفاده می شود.

ماندگاری این فیلرها بین 6 تا 12 ماه است. میزان متابولیسم بدن شما در ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید تاثیر زیادی دارد. در صورت نیاز، بعد از  یک جلسه درمان، جلسه تمدید تزریق ژل را نیز باید داشته باشید تا ماندگاری طولانی تری را تجربه کنید.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی