بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کدام است

در این مقاله مطالعه می کنید:

کاشت ابرو، بهترین روش برای برگرداندن زیبایی به ابروهایی است که به‌ دلایل مختلف نازک شده‌اند یا از بین رفته‌اند. این روش، برای کسانی که ابروی طبیعی نازکی دارند، ولی می‌خواهند ابروهای پرپشت‌تر و کلفت‌تری مطابق مد روز داشته باشند هم کاربرد دارد. کاشت ابرو باید توسط پزشک متخصص و در یک محیط مناسب انجام شود. در واقع، کلینیک زیبایی که برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنید، تاثیر زیادی در موفقیت این عمل دارد. انتخاب یک کلینیک نامناسب می‌تواند شما در در حین و بعد از عمل، دچار مشکلاتی نماید. در این مقاله، معیارهای مهم برای انتخاب یک کلینیک خوب برای کاشت ابرو را بیان کرده‌ایم. در کنار این معیارها، بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کدام است

معیارهای مهم در انتخاب کلینیک کاشت ابرو

تقاضا برای کاشت ابرو روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. به همین علت، کلینیک‌های زیبایی بسیاری اقدام به ارائه این خدمت کرده‌اند. انتخاب از بین این همه کلینیک، واقعاً کار دشواری است. اگر با معیارهای انتخاب یک کلینیک زیبایی مناسب آشنا باشید، کار انتخاب برای شما آسان‌تر خواهد بود. برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو، چهار معیار مهم را باید مد نظر داشته باشید که در ادامه آنها را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

داشتن مجوز رسمی فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این اطمینان را به شما می‌دهد که فعالیت‌های کلینیک تحت نظر و مطابق با استانداردهای این وزارت‌خانه انجام می‌شود. بهتر است این مجوز، همراه با مجوز طبابت پزشکان کلینیک در قسمت پذیرش نصب شده باشند تا اطمینان مراجعه‌کننده جلب شود. البته داشتن مجوز برای راه‌اندازی کلینیک به‌تنهایی کافی نیست. باید در زمان انتخاب، به سه معیار مهم دیگر نیز توجه کنید.

پزشک متخصص و کادر باتجربه و مجرب

دومین و شاید مهم‌ترین معیار، ارائه خدمات کاشت ابرو در کلینیک توسط پزشکان متخصص و یک کادر مجرب و باتجربه است. عمل کاشت ابرو، یک عمل نسبتاً تهاجمی با ریزه‌کاری‌های بسیار خواهد بود و باید توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. چندین روش برای عمل کاشت ابرو پیشنهاد شده که لازم است پزشک شما با به‌روز‌ترین و بهترین شیوه‌های انجام این عمل آشنا باشد. هر یک از این روش‌ها، استاندارد عمل مشخصی دارند که باید از سوی پزشک به‌دقت رعایت و انجام شوند. علاوه بر این، پزشک در جلسه اولیه مشاوره و معاینه، باید تشخیص بدهد که این روش درمانی برای مراجعه‌کننده مناسب هست یا نه.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو

رضایت مراجعه‌‌کننده بستگی مستقیمی به تجربه و نحوه عمل پزشک متخصص دارد. اما علاوه بر مهارت تشخیصی، تجربه و دقت پزشک متخصص، به یک کادر مجرب و باتجربه هم نیاز است تا مراحل آماده‌سازی به‌خوبی و درستی انجام شوند. در زمان عمل کاشت مو، پزشک فولیکول‌ها را از بانک مو می‌گیرد و به دستیاران خود تحویل می‌دهد. مراحل آماده‌سازی فولیکول‌ها برای کاشت، توسط این گروه انجام می‌شود. تجربه و کارآمدی این تیم، نه‌تنها کار پزشک را آسان‌تر می‌کند که در موفق بودن عمل نیز تاثیر زیادی دارد.

دستگاه‌ها، مواد و ابزارهای مناسب و استاندارد

هر عملی، نیاز به دستگاه‌ها، مواد و ابزارهای مناسب خود دارد. همه این وسایل و مواد باید استانداردهای تعریف ‌شده را داشته باشند. ابزارهای نامناسب می‌توانند به فولیکول‌های مو آسیب بزنند و برداشت و کاشت مو را برای پزشک متخصص دشوار کنند. موادی هم که برای ضدعفونی‌کردن یا بی‌حسی موضعی به‌کار می‌روند، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا احتمال عفونت یا آلرژی در دو ناحیه بانک مو و ابرو به‌حداقل برسد.

علاوه بر موارد گفته‌شده، تخت یا صندلی بیمار، صندلی پزشک، میز و صندلی کادر اتاق عمل نیز باید کیفیت و ارگونومی درستی داشته باشند. بدین ترتیب همه این افراد در بهترین وضعیت بدنی برای انجام عمل قرار خواهند گرفت. چراغ و پروژکتورهای مورد استفاده در اتاق عمل کاشت مو، باید قابلیت جابه‌جایی، تغییر وضعیت و تغییر درجه داشته باشند. بدین ترتیب نور موردنظر پزشک و کادر او در حین عمل تامین خواهد شد.

بهداشت فردی و بهداشت محیط در کلینیک و اتاق عمل

در بهترین کلینیک کاشت مو، بهداشت فردی و محیطی در بالاترین حد استاندارد قرار دارد و رعایت می‌شود. پس اگر در همه‌گیری‌های مانند کرونا، از مراجعه‌کننده کارت واکسن بخواهند یا پزشکان و پرسنل ملزم به زدن واکسن هستند، نشان می‌دهد که آن کلینیک به اصول بهداشت فردی و محیطی پایبند است.

نمونه کار بهترین کلینیک کاشت ابرو

در یک کلینیک کاشت ابرو، اتاق‌های کاشت ابرو باید کاملاً بهداشتی و استریل باشند. به‌ عبارت دیگر، بعد از هر بار استفاده باید اتاق، اسباب و دستگاه‌های درون آن ضدعفونی شوند. کاورهای یک بار مصرف نیز باید تعویض شوند. همچنین ابزارهای مصرفی غیر یک بار مصرف، مطابق با استاداردهای مربوطه کاملاً ضدعفونی و استریل و در جای خود قرار بگیرند. برای پنبه و گازهای مصرف‌شده هم باید یک سطل مناسب درب‌دار در اتاق وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره هیر فیلر

معرفی بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

تا اینجا با معیارهای انتخاب بهترین کلینیک برای کاشت ابرو آشنا شدیم. حالا وقت آن است تا بهترین کلینیک ارائه‌دهنده آن را در تهران به شما معرفی کنیم. کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا را می‌توان بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران معرفی کرد. این کلینیک با مجوز رسمی وزارت بهداشت به شماره 253714-3 توسط متخصص پوست و مو، دکتر گیتا مجیدزاده تاسیس شده است. شما می‌توانید با جستجوی صفحه رسمی کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا در اینستاگرام یا مراجعه حضوری به آدرس آن در زعفرانیه، از خدمات متنوع این کلینیک از جمله کاشت ابرو آگاه شوید.

در حال حاضر، کلینیک گیتا، با برخورداری از بهترین کادر پزشکان متخصص و پرسنل درمانی مجرب و باتجربه، دستگاه‌های مدرن و استاندارد و محیطی کاملاً بهداشتی، بهترین گزینه برای کاشت ابرو در تهران است. علاوه بر موارد گفته‌شده، شما می‌توانید عکس‌های قبل و بعد مراجعین قبلی را در صفحه اینستاگرام و آلبوم خود کلینیک مشاهده کنید و تصمیم بگیرید. مشتری مداری و رضایت مشتری، شعار این کلینیک است که در طول سال‌های فعالیت خود تاکنون موفق به تحقق آن شده است.

کاشت ابرو در کلینیک گیتا، مطابق با آخرین تکنولوژی و استانداردهای جهانی، در محیطی تمیز، استریل و آرام انجام می‌شود. تمامی مراجعه‌کنندگان، قبل از عمل، توسط پزشک متخصص ویزیت و مشاوره خواهند شد. کادر پزشکی کلینیک نیز به ‌صورت کاملاً حرفه‌ای پیگیری‌ها و پشتیبانی‌های بعد از عمل را انجام می‌دهند و در جریان وضعیت و روند بهبود مراجعه‌کننده هستند.

جمع‌بندی

کاشت ابرو، نوعی عمل زیبایی است که می‌تواند زیبایی از دست رفته ابروها را احیا کند. برای انجام این عمل، انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو اهمیت زیادی دارد. در این مقاله، معیارهای انتخاب بهترین کلینیک برای کاشت ابرو را بیان کردیم. چهار معیار اصلی در این مقاله معرفی شدند. اما در کنار آنها باید به معیارهایی چون مشتری‌مداری، پشتیبانی بعد از عمل و رضایت مراجعه‌کنندگان نیز توجه شود.

در حال حاضر، کلینیک پوست، مو و زیبایی گیتا، با کادری مجرب متشکل از پزشکان فرهیخته و ماهر و پرسنلی باتجربه و دوره‌دیده بهترین کلینیک در این زمینه در تهران به شمار می‌رود. شما با خیال راحت می‌توانید به این کلینیک مراجعه و از خدمات آن استفاده نمایید.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی