بهترین کلینیک کاشت ابرو طبیعی در تهران کجاست؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

ابروها از عناصر حیاتی در زیبایی و حالات چهره هر فرد هستند. علاوه بر این، ابروها موجب تعادل و تناسب صورت می‌شوند. بنابراین توجه و رسیدگی به آنها بسیار حائز اهمیت است. با رشد علم و تکنولوژی کاشت ابرو جای خود را میان بانوان و آقایان باز کرده است. شاید در نگاهی کلی، ابروها بسیار کوچک به نظر برسند. اما ترمیم و کاشت ابرو طبیعی نیاز به دقت و علم زیادی درباره آناتومی ابرو، طراحی ابرو، چگونگی استخراج فولیکول و کاشت آن دارد. بنابراین انتخاب یک کلینیک معتبر با کادری حرفه‌ای بسیار مهم است. در این مقاله ابتدا به طور مختصر به کاشت ابرو می‌پردازیم. سپس یک کلینیک بی‌نظیر را به شما بعنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو طبیعی معرفی می‌کنیم تا اگر قصد کاشت ابرو دارید، به آن مراجعه کنید.

کاشت ابرو طبیعی در کلینیک گیتا چگونه انجام می‌گیرد؟

چه کسانی می‌تواند از خدمات کلینیک کاشت ابرو طبیعی استفاده کنند؟

  • این عمل ربطی به جنسیت ندارد و هم مردان و هم زنان می‌توانند ابرو بکارند.
  • کسانی که به طور طبیعی دارای ابروهای نازکی هستند.
  • افرادی که ابروهای آن‌ها آسیب‌دیده و رد زخم در آنها است.
  • کسانی که ابروهایشان دچار ریزش شده است.

چه روش‌هایی برای کاشت ابرو طبیعی وجود دارند؟

دو روش اصلی برای کاشت ابرو در جهان وجود دارد. در هر دو روش، فولیکول‌های مو را از پشت سر بیمار استخراج می‌کنند و در ابرو می‌کارند.

  • روش FUT: در این روش، موضع پشت سر بیمار را شکاف می‌دهند، فولیکول‌ها را استخراج می‌کنند و بعد از آماده‌سازی، در ابرو می‌کارند. در این روش نیاز به بی‌هوشی خواهد بود.
  • روش FUE: این روش در کلینیک کاشت ابرو طبیعی به روش بدون درد و جراحی مشهور است. در این روش پشت سر بیمار را برش‌ریزی می‌دهند تا فولیکول‌های مو استخراج شوند. این روش موجب ایجاد زخم در پشت سر بیمار نخواهد شد و فقط نیاز به بی‌حسی موضعی دارد. به همین دلیل، این روش بسیار محبوب است.

چرا گیتا بهترین کلینیک در تهران برای بهترین کلینیک کاشت ابرو طبیعی است؟

یک کلینیک برای موفقیت باید به موارد زیادی توجه کند. از اصول ابتدایی برخورد با بیمار تا مسائل فنی و علمی در این موفقیت تاثیرگذار هستند. کلینیک گیتا تلاش کرده است تا از همه نظر شرایط ایده‌آلی را برای شما فراهم سازد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این کلینیک معتبر خواهیم پرداخت.

استفاده از متخصصان مجرب و متعهد

متخصصان کاشت ابرو در این کلینیک با دیگر همکاران خود در سایر کلینیک‌ها، تفاوتی بنیادی دارند. در اکثر کلینیک‌ها از جراحانی استفاده می‌شود که علم این رشته را دارند و مدارج عالی تحصیلی را در طول سالیان متمادی طی کرده‌اند. این ویژگی مشترک همه جراحان و متخصصان کاشت ابرو طبیعی محسوب می‌شود. اما ویژگی خاص متخصصان کلینیک گیتا توانایی تلفیق علم و هنر آنها است. در نتیجه، محصول کارشان بسیار طبیعی جلوه می‌کند. کاشت ابرو علاوه بر علم، احتیاج به صبر و هنر دارد که این ویژگی را متخصصان کلینیک گیتا دارا می‌باشند.

محیطی آرام و دلپذیر و کاملاً بهداشتی

طراحی داخلی کلینیک گیتا به شکلی است که مراجعه‌کننده به ‌سرعت با اشیا و کارکنان کلینیک ارتباط برقرار می‌کند و از آنها حس خوبی دریافت خواهد کرد. برخورد مناسب و راهنمایی‌های دلسوزانه پرسنل کلینیک نیز در این تصور بی تاثیر نیستند.

از طرف دیگر، خط قرمز کلینیک گیتا حفظ بهداشت و سلامت مراجعه‌کننده است. به همین دلیل، تمام  وسایل یک‌بار مصرف را بعد از هر استفاده دور می‌اندازند. همچنین به طور منظم محیط کلینیک و دستگاه‌ها را با استاندارد بالا ضدعفونی می‌کنند.

کلینیک کاشت ابرو طبیعی

در جلسه مشاوره کلینیک کاشت ابرو طبیعی گیتا چه می‌گذرد؟

بعد از این که عزم خود را جزم کردید تا برای کاشت ابروهای خود اقدام کنید، ابتدا به یک جلسه مشاوره دعوت می‌شوید. در این جلسه ابتدا از سوابق پزشکی شما سوال خواهد شد. اگر قبلاً هر جراحی انجام داده‌اید، باید به متخصصان کلینیک گیتا حتماً اطلاع دهید. اگر آلرژی به دارویی دارید نیز باید مطرح کنید.

سپس از شما سوال خواهد شد که چه انتظاری از ابرویی که می‌خواهید بکارید، دارید؟. انتظاراتی از قبیل حجم و ضخامت، شکل و میزان انحنای سر و دم ابرو مورد بررسی قرار خواهند گرفت. متخصصان کلینیک گیتا با توجه ‌به فرم صورت و خواسته‌هایی که دارید، تمام هنر خود را به کار می‌گیرند تا بهترین شکل ابرو را به شما پیشنهاد دهند.

در این جلسه همچنین درباره سابقه انجام تتو و دیگر کارهای موقت روی ابروهای شما سوالاتی مطرح خواهد شد.

کاشت در کلینیک کاشت ابرو طبیعی گیتا چگونه انجام می‌گیرد؟

ابتدا با استفاده از روش FUE و بدون درد، فولیکول‌های مورد نیاز را از پشت سر شما استخراج می‌کنند. برای این کار از بی‌حسی موضعی استفاده خواهد شد. اطمینان داشته باشید که این فرآیند، بدون درد خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی استفاده از روش FUE، این است که رد زخم در پشت سر شما باقی نمی‌ماند و نیاز به تراشیدن موضع نیست. به همین دلیل بعد از عمل به‌ راحتی می‌توانید موهای خود را آزاد بگذارید و هیچ نگرانی بابت زشتی رد زخم نداشته باشید.

در مرحله بعد، فولیکول‌های استخراج‌شده با اتکا به هنر و علم متخصص، روی ابروی شما کاشته خواهند شد. در حین کاشتن ابرو توجه به ضخامت و جهت خواب آن و همچنین مقدار اندازه سر، بدنه و دم ابرو بسیار مهم است. متخصصان کلینیک گیتا این مرحله را در نهایت دقت انجام می‌دهند.

در مرحله آخر شما نیاز به ریکاوری دارید و 4  تا 6 ماه بعد، ابروهای طبیعی شما رشد خواهند کرد. رشد ابرو تا 12 ماه نیز می‌تواند ادامه پیدا کند. در آخر نیز به زیبایی ابروی خود افتخار خواهید کرد.

توصیه‌هایی برای کاشت ابرو طبیعی در کلینیک گیتا

با توجه ‌به سن بیمار، انجام آزمایش‌های پیش از جراحی ضروری است. متخصصان کلینیک از بیمار درخواست می‌کنند که این آزمایش‌ها را انجام دهند. توصیه اکید متخصصان کلینیک گیتا این است که چند روز قبل از جراحی و در حین بهبودی، از استعمال دخانیات خودداری کنید. سیگار کشیدن سرعت جریان خون را در پوست کاهش می‌دهد و بهبودی بیمار را به تاخیر می‌اندازد. همچنین کشیدن سیگار می‌تواند موجب آسیب به بافت پوست شود.

کلینیک گیتا لیستی از داروهایی که قبل و بعد از جراحی بیمار نباید مصرف کند را تهیه کرده است و در اختیار شما قرار خواهد داد. به ‌عنوان مثال استفاده از آسپرین می‌تواند منجر به خونریزی شود.

کلینیک گیتا توصیه می‌کند که در جلسه جراحی حتماً با یک نفر همراه مراجعه کنید. همچنین بهتر است حداقل یک شب در خانه، محض احتیاط تنها نباشید و کسی در کنار شما باشد.

بیشتر بخوانید: هیر فیلر چیست؟

جمع‌بندی

انتخاب یک کلینیک معتبر و موفق نقش بسیار زیادی در نتیجه نهایی عمل‌های زیبایی دارد. ما برای راحتی شما، بهترین کلینیک کاشت ابرو طبیعی در تهران را معرفی کردیم. حالا فقط باید تصمیم به انجام عمل بگیرید. کلینیک گیتا خدمات متنوعی را در حوزه زیبایی پوست و مو ارائه می‌کند و مراجعین آن، با رضایت کامل کلینیک را ترک می‌کنند. به همین دلیل، می‌توانید مطمئن باشید بهترین خدمات را به شما عرضه خواهند کرد تا مشتری دائمی آنها شوید. این کلینیک همواره تلاش می‌کند همراه همیشگی شما برای زیبایی هر چه بیشترتان باشد.

منابع: jasonchampagnemd، ncbi

وبلاگ ما

قبلی
بعدی