بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک‌ها کدام است؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

تصمیم به اقدام برای لیزر موهای زائ خود دارید؟ قرار است برای کلینیک یا سالن زیبایی خود دستگاه لیزر موهای زائد خریداری کنید؟. چطور با این ‌همه تنوع در  بازار، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب خواهید کرد؟.

همه کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های لیزر همواره بر کیفیت و عالی بودن دستگاه خود تاکید دارند. اما از مواردی که یک دستگاه را از دستگاه‌های دیگر متمایز می‌کنند، حرفی به میان نمی‌آورند یا به ‌سرعت می‌گذرند. پس شما به ‌عنوان خریدار یا متقاضی انجام لیزر چگونه باید تشخیص دهید که بهترین دستگاه لیزر مو زائد کدام است؟. ما در این مقاله  گام‌به‌گام مشخصات دستگاه ایده‌آل را شرح می دهیم و در آخر از یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک‌ها کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می‌کند؟

دستگاه لیزر موهای زائد، نوری را با طول موج مشخص بر سطح بدن بیمار می‌تاباند. ملانین مو نیز انرژی حاصل از اشعه لیزر را جذب می‌کند. وقتی انرژی نور تبدیل به انرژی گرمایی شود، فولیکول‌هایی باعث رشد مو هستند، نابود خواهند شد. فناوری دستگاه لیزر موهای زائد به‌گونه‌ای است که به بافت پوست اطراف ناحیه منتخب، آسیبی نمی‌زند. اما در عین حال شما را از شر موهای زائد به طور دائمی خلاص می‌کند.

حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی‌ها در بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اگر شما به بازار دستگاه لیزر موهای زائد سری بزنید، سه دسته تکنولوژی را در میان دستگاه‌های موجود خواهید یافت. هر کدام از این تکنولوژی‌ها مزایای خاص خود را دارند و مخصوص تیپ‌های متفاوت مو هستند. این سه دسته عبارتند از:

  • LED HAIR REMOVAL
  • FIBER- COUPELED DIODE LASER
  • NORMAL DIODE LASER

استانداردهای طول موج بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

همان‌طور که گفتیم، دستگاه لیزر موهای زائد بدن اشعه‌ای را به پوست ساطع می‌کند که در نهایت موجب خلاصی  بیمار از موهای زائد می‌شود.  نور در طول موج‌های مختلف به پوست می‌رسد. طول موج‌های طلایی برای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به شرح زیر هستند:

  • 755NM ALEXANDRIT LASER
  • 805NM OR 810 NM DIODE LASER
  • 1064 NM ND:YAG LASER

تکنولوژی دیگری که در همین راستا باید موردتوجه قرار گیرد. مدت زمانی است که دستگاه می‌تواند روی پوست قرار بگیرد، بدون آن که آسیبی به بافت پوست وارد کند. این تکنولوژی در کنار طول موج‌های طلایی که ذکر کردیم، بسیار مهم هستند.

علاوه بر ملانین، در هنگام برخورد اشعه دستگاه لیزر آب و اکسی هموگلوبین پوست نیز جذب می‌شوند. این نکته طلایی را به یاد داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مقدار ملانینی است که جذب می‌کند. دستگاه باید قادر باشد مقدار ملانین لازم را با توجه ‌به نوع پوست جذب کند. کم یا زیاد جذب کردن ملانین به همراه دو عاملی که بالاتر ذکر کردیم، باعث مشکلاتی برای بیمار می‌شود. بیش از حد جذب کردن ملانین دلیل اصلی سوختگی پوست است وکم‌تر از حد نیاز جذب کردن ملانین موجب عملکرد نامناسب  دستگاه لیزر می‌شود.

چه طول موجی مناسب چه پوستی است؟

  • 755NM ALEXANDRIT LASER: این طول موج، جذب بالای ملانین دارد. به همین علت برای پوست‌های نوع 4،5 و 6 مناسب است. به عبارتی دیگر این طول موج مناسب پوست‌های متمایل به تیره و تیره خواهد بود. البته این طول موج برای موهای روشن نیز کارایی دارد.
  • 805NM OR 810 NM DIODE LASER: این طول موج جذب متوسط ملانین دارد و به همین دلیل، ایمن است. از این طول موج با خیال راحت برای انواع پوست استفاده می‌کنند.
  • 1064NM ND:YAG LASER: با این طول موج پوست‌های نوع 5 و 6 را لیزر کنید. به عبارتی دیگر پوست‌های خیلی تیره با این طول موج، عالی جواب می‌دهند. این طول موج را به‌ هیچ‌وجه برای پوست‌های روشن استفاده نکنید.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

با توجه‌ به موارد بالا ما دستگاهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که  اگر قصد انجام لیزر را دارید، بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. از طرف دیگر، اگر صاحب یک کلینیک هستید، این دستگاه می‌تواند کیفیت کار کلینیک یا سالن شما را ارتقا دهد. در نتیجه، شما به مهم‌ترین هدف کسب‌وکارتان که همانا رضایت مشتریان است، دست پیدا خواهید کرد. زیرا رضایت مشتری باعث شهرت تجارت شما می‌شود. ما به شما دستگاه SOPRANO ICE LASER را پیشنهاد می‌کنیم. دستگاه لیزر موهای زائد بدن سوپرانو، تمام ویژگی‌هایی که تا اینجا برایتان شرح دادیم را دارد.

ویژگی‌های دستگاه سوپرانو چیست؟

یکی از خصوصیات این دستگاه این است که دارای طول موج‌های مختلف است. به همین دلیل می‌تواند برای انواع پوست کاربرد داشته باشد. این دستگاه می‌تواند ناحیه وسیعی از پوست را پوشش دهد.

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو چگونه کار می‌کند؟

دستگاه لیزر سوپرانو به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به‌تدریج گرمای سطح پوست را افزایش می‌دهد و تمام فولیکول‌ها را نابود می‌کند. در عین‌حال به بافت پوست آسیبی وارد نمی‌کند.

آیا استفاده از دستگاه سوپرانو بی‌خطر است؟

این دستگاه دارای تکنولوژی خنک‌کننده پوست است که مانع از سوختگی پوست خواهد شد. همچنین به دلیل این ویژگی دستگاه سوپرانو، فردی که لیزر می‌شود، بی‌نیاز از پمادهای آنتی‌بیوتیک موضعی است.

چرا دستگاه سوپرانو مناسب انواع پوست است؟

اکثر دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن تنها با یک سطح طول موج و گرما کار می‌کنند. به همین دلیل، مناسب همه انواع پوست نیستند. اما این دستگاه می‌تواند طوری تنظیم شود که مقدار لازم گرما را به پوست برساند.  این امر به دستگاه سوپرانو اجازه می‌دهد که هر نوع پوستی را لیزر کند.

چه مدت زمانی لیزر با دستگاه سوپرانو طول می‌کشد؟

این دستگاه به ‌سرعت می‌تواند موهای زائد را نابود کند. اما نوع پوست، موضع موردنظر و ضخامت مو نیز در تعیین زمان، از عوامل کلیدی هستند. با این دستگاه، لیزر موهای بالای لب چند ثانیه بیش‌تر زمان نمی‌برد. لیزر پشت بدن ممکن است تا 8 دقیقه طول بکشد. به دلیل توانایی سوپرانو در لیزر موضع‌های وسیع، به ‌طور کلی در زمان مشتری صرفه‌جویی می‌شود.

یکی از نکاتی که در بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یعنی دستگاه سوپرانو باید مورد توجه قرار گیرد، بدون درد بودن آن است. این ویژگی در لیزر نقاطی از بدن مانند پاها، زیربغل و خط بیکینی مشهود خواهد بود.

حرفه‌ای‌ترین تکنولوژی‌ها در بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بیشتر بخوانید:لیزر بیکینی قبل و بعد

جمع‌بندی

امروزه استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن، بسیار رواج پیدا کرده است. علت اصلی آن هم برگشت‌ناپذیری موها با استفاده این روش برشمرده می‌شود. زیرا افراد را از سایر روش‌های پر دردسر مثل اپیلاسیون یا شیو راحت می‌کند. اما یکی از موارد مهم برای انجام لیزر، انتخاب دستگاه مناسب است. فرقی نمی‌کند که شما متقاضی انجام لیزر باشید یا صاحب یک کلینیک. زیرا در هر دو صورت، نیاز به یک دستگاه مناسب دارید. اگر متقاضی انجام لیزر باشید، انتخاب دستگاه مناسب در نتیجه نهایی کار شما بسیار موثر خواهد بود. اگر هم صاحب یک کلینیک هستید، با خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، شما به کسب‌وکار خود رونق می‌دهید.

هر کلینیکی طیف وسیعی از مشتریان با انواع پوست‌های مختلف را دارد. دستگاه سوپرانو به شما کمک می‌کند که هیچ یک از مشتری‌هایتان، دست‌خالی از کلینیک شما بر نگردد. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به بهترین روش تبلیغ که همانا رضایت مشتری است، دست پیدا کنید.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی