کندلا جنتلمکس پرو پلاس یا سایناشور

در این مقاله مطالعه می کنید:

هدف هر شخصی که لیزر می‌کند، دستیابی به وضعیت ظاهری مناسب است. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، دو فاکتور یعنی نوع دستگاه و کلینیک، بسیار مهم هستند. در این مقاله ما قصد داریم دو دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس و سایناشور را با هم مقایسه کنیم. خروجی این مقایسه به شما کمک می‌کند که دستگاه برتر و کلینیکی که از این دستگاه استفاده می‌کند را بشناسید.

کندلا جنتلمکس پرو پلاس یا سایناشور

آشنایی با دستگاه لیزر سایناشور

این دستگاه در امریکا تولید می‌شود، با دو طول موج متفاوت کار می‌کند، برای درمان موهای زائد کاربرد دارد و از سیستم خنک‌کننده برای کاهش درد استفاده می‌کند. جوانسازی پوست و از بین‌ بردن لکه‌های ناشی از آفتاب‌ سوختگی و رگ‌های برجسته واریسی نیز از دیگر کاربردهای این دستگاه هستند.

میزان پالس این دستگاه قابل تنظیم می­باشد به گونه­ای که مراجعه‌کننده، درمان رضایت‌بخش‌تری داشته باشد. اشعه‌های دستگاه نیز طوری طراحی شده‌اند که به بافت‌های پوست هم‌جوار ناحیه مورد نظر برای لیزر، آسیبی نمی‌رسانند.

این دستگاه لیزر از تکنیک غیر سایشی استفاده می‌کند. در این تکنیک، اشعه لیزر به عمیق‌ترین لایه‌های پوست برای درمان وارد می‌شود، ولی آسیبی به سطح پوست نمی‌رساند.

دستگاه لیزر سایناشور چگونه موهای زائد را از بین می‌برد؟

همان‌طور که گفتیم، این دستگاه از دو طول موج مختلف برای از بین ‌بردن موهای زائد استفاده می‌کند. این دو طول موج می‌توانند با کمک هم موهای زائد هر نوع پوستی را از بین ببرند. طول موج 755 الکساندرایت برای پوست‌های روشن و طول موج 1064 یاگ برای پوست های تیره کاربرد دارد. فولیکول‌های مو در اثر تابش اشعه لیزر، آسیب می‌بینند و رشدشان متوقف می‌شود. در نتیجه، شما از شر موهای زائد خلاص خواهید شد.

مزایای استفاده از دستگاه سایناشور

در این بخش جهت آشنایی بیشتر، به بررسی مزایای این دستگاه می‌پردازیم.

بهداشتی بودن

تکنولوژی این دستگاه طوری طراحی شده است که به بدن بیمار برخورد مستقیم ندارد. در نتیجه، امکان انتقال باکتری به صفر می‌رسد.

سریع و موثر

این دستگاه سطح ناحیه موردنظر را به لطف تکنولوژی پیشرفته خود، به ‌سرعت لیزر می‌کند، به شکلی که اشعه به سرعت وارد عمق مناسب پوست می‌شود و فولیکول‌ها را نابود می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه سایناشور

آشنایی با دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس

بعد از آشنایی با دستگاه سایناشور نوبت به معرفی دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس می‌رسد. شرکت کندلا یکی از شرکت‌های مطرحی است که انواع دستگاه‌های لیزر را تولید می‌کند. سال‌ها است که این شرکت سری جنتل خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کندلا جنتلمکس پرو پلاس جدیدترین محصول این شرکت محسوب می‌شود که به‌ تازگی آن را رونمایی کرده است.

این دستگاه مانند نسل قبلی خود، از دو طول موج مختلف استفاده می‌کند. وجود طول موج‌های متفاوت، به جنتلمکس پرو پلاس این امکان را می‌دهد که انواع پوست‌ها را درمان کند.

کندلا جنتلمکس پرو پلاس از تکنیک خنک‌کننده کرایجون بهره می‌برد. این تکنیک مانع از بروز درد در بیمار می‌شود و در نتیجه، رضایت بیمار از عمل لیزر افزایش پیدا می‌کند.

در این دستگاه تکنیک غیر سایشی تعبیه شده است. این تکنیک پیشرفته از آسیب به سطح پوست جلوگیری می‌کند و با وجود آن، دیگر خبری از پوسته‌پوسته شدن سطح پوست نیست.

دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس چگونه موهای زائد را از بین می‌برد؟

بعد از اینکه بیمار مراحل پیش از انجام لیزر را رعایت کرد، با خیال آسوده خود را به دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌سپارد. بسته به نوع پوست بیمار، از طول موج مناسب استفاده خواهد شد و فولیکول‌های موی بیمار، در اثر حمله اشعه مناسب، نابود می‌شوند.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس با دو طول موج 755 الکساندرایت و 1064 یاگ کار می‌کند. ملانین پوست با برخورد این اشعه‌ها جذب می‌شود، سپس انرژی گرمایی حاصل شده، فولیکول‌های مو را از ریشه از بین می‌برد.

اما چند جلسه درمان لازم است تا  بیمار از شر تمام موهای زائد بدن خود رهایی یابد؟. با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس تعداد این جلسات، کم‌تر از سایر دستگاه‌ها می­باشد.

مزایای استفاده از دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس

در این بخش، مزایای استفاده از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس را بررسی می‌کنیم. بدین ترتیب بهتر می­توانیم هر دو دستگاه (جنتلمکس پرو پلاس و سایناشور) را مورد مقایسه قرار دهیم.

بدون درد بودن و راحتی بیمار

به دلیل استفاده از فن آوری خنک‌کننده در دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، بیمار دردی را حس نمی‌کند.

حفظ سلامت بیمار

در فرآیند لیزر پوست بیمار، از هندپیس (Handpiece) استفاده می‌شود که قابل تعویض است. بنابراین امکان ابتلا به بیماری­ها و انتقال باکتری‌ها با این دستگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 8 روش جوانسازی پوست صورت

امن و بدون خطر بودن

تکنیک غیر سایشی این دستگاه، لحظات امنی را برای پوست بیمار به ارمغان می‌آورد. با این دستگاه به بافت پوست بیمار در ناحیه لیزر شده، آسیبی وارد نمی‌شود.

اقتصادی بودن

این دستگاه، درمانی دائمی را برای مشتریان فراهم خواهد کرد. در نتیجه، مشتری نیاز ندارد که یک یا دو سال بعد به کلینیک مراجعه کند. به همین دلیل، در پول و وقت مشتری صرفه‌جویی می‌شود.

بهبود بافت پوست

انرژی حاصل از این دستگاه منجر به تولید دوباره کلاژن در پوست می‌شود. با این دستگاه پوست بدن بیمار خاصیت کشسانی خود را تقویت می‌کند. این ویژگی‌های دستگاه موجب ترمیم و جوانسازی پوست بدن بیمار می‌شوند.

زمان ریکاوری کم

بعد از تمام شدن فرآیند لیزر، بیمار می‌تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد. با این دستگاه هیچ اختلالی در جریان زندگی بیمار رخ نمی‌دهد.

مقایسه دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس با دستگاه سایناشور

هر دو دستگاه از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که فاصله دو دستگاه به لحاظ فناوری آن‌قدر زیاد نیست. این دو دستگاه تفاوت‌های بسیار کمی با هم دارند. اما همین تفاوت‌های کم باعث خواهند شد تا یکی از آن دو بیشتر موجب رضایت مشتریان شود. در ادامه، این تفاوت‌های کوچک را با هم بررسی می‌کنیم.

درد و ناراحتی

سایناشور از سیستم خنک‌کننده هواساز استفاده می‌کند. در حالی که در کندلا جنتلمکس پرو پلاس از سیستم کرایجون استفاده می‌شود. طبق نظر متخصصان و مشتریان، سیستم کرایجون راحتی بیشتری برای بیمار دارد.

سرعت انجام لیزر

در این مورد، فاکتور SPOT SIZE بسیار به ما کمک می‌کند. این فاکتور میزان مساحتی که دستگاه می‌تواند در هر پالس پوشش دهد را مشخص می‌کند. بیشترین مساحت تحت پوشش در دستگاه سایناشور mm 18 است.  این رقم در کندلا جنتلمکس پرو پلاس mm  26 می‌باشد. در نتیجه، سرعت و راحتی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس بیشتر است.

کارایی

بیمار انتظار دارد که موهای نازک و کرک مانندش نیز در جریان لیزر از بین بروند. گستره تنظیم پالس دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس از سایناشور بیشتر است. در نتیجه، مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند.

سه عامل میزان درد و ناراحتی، سرعت و کارایی را می‌توان دلایل برتری کندلا جنتلمکس پرو پلاس دانست. با این دستگاه، مشتریان زمان کم‌تر و کیفیت بالاتر را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مزوژل چیست؟

چرا برای لیزر بدن باید به کلینیک گیتا مراجعه کنیم؟

  • کلینیک گیتا از متخصصان مجرب و متعهد استفاده می‌کند، یکی از عواملی که باعث می شود عوارض جانبی و احتمالی عمل لیزر به حداقل برسد.
  • این کلینیک به بهداشت مجموعه خود بسیار حساس است. پرسنل این کلینیک به طور منظم عملیات ضدعفونی محیط و دستگاه‌ها را انجام می‌دهند. در نتیجه، انتقال باکتری و میکروب به بدن بیمار امکان‌پذیر نیست.
  • همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین عامل برای لیزر بدن، استفاده از دستگاه لیزر مناسب است. کلینیک گیتا اولین کلینیک ایرانی می‌باشد که با استفاده از دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس خدمات لیزر را به مشتریان عرضه می‌کند.
  • با دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس و متخصصان کلینیک گیتا، در پول و زمان مشتری صرفه‌جویی خواهد شد.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر سایناشور از قابلیت‌های خوبی برخوردار است. اما وقتی دستگاه بهتری همچون کندلا جنتلمکس پرو پلاس وجود دارد، قطعا باید گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. کلینیک گیتا به عنوان اولین کلینیک دارنده دستگاه کندلا جنتلمکس پرو پلاس در ایران، شرایط انجام یک لیزر ایده‌آل را فراهم کرده است.

منابع: ai-beauty

وبلاگ ما

قبلی
بعدی