بررسی جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022 – جنتلمکس پروپلاس

در این مقاله مطالعه می کنید:

دستگاه لیزر کندلا 2022 جنتلمکس پروپلاس حاصل دهه‌ها نوآوری توسط پیشگامان صنعت و فناوری زیبایی‌شناسی مبتنی بر لیزر است. شاریدگی(حجم نور) بالاتر، اندازه نقاط بزرگ‌تر و مدت زمان پالس کوتاه‌تر، همگی به قدرت پلتفرم جدید جنتلمکس پرو پلاس اشاره دارند. شرکت کندلا توانسته است قدرت زیاد، محافظت و خنک‌کنندگی متمایز را برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌های پوستی در این دستگاه ترکیب کند.

بررسی جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022 - جنتلمکس پروپلاس

آشنایی با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

سیستم جنتلمکس پرو پلاس 2022 یک پلتفرم لیزری با طول موج دوگانه است. این دستگاه یک لیزر سریع و قدرتمند 755 نانومتری الکساندرایت را با یک لیزر 1064 نانومتری ترکیب می‌کند. بدین ترتیب، قابلیت‌های درمانی متنوع، کارایی بالا، سرعت و سهولت استفاده را در یک دستگاه پیشرو گردآوری کرده است. عملکرد بالا، نتایج اثبات شده و رضایت بیماران از ویژگی‌های این رهبر بازار لیزر به شمار می‌روند.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس 2022 راهی برای حذف موهای زائد، ضایعات رنگ‌دانه‌ای و ضایعات عروقی کوچک است و سازگاری و قابلیت اطمینان بالایی دارد. همچنین این دستگاه پلتفرم بسیار کاربرپسند و کارآمدی چه برای درمانگر و چه برای بیمار محسوب می‌شود. پزشکان باتجربه می‌توانند تنظیمات و پارامترهای درمانی دستگاه را بر اساس تجربیات و ترجیحات شخصی خود تنظیم کنند. همچنین درمانگران جدید نیز می‌توانند بیماران را به طور موثر و با پیروی از پارامترهای پیشنهادی خود دستگاه درمان کنند.

لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

در گذشته، اغلب می‌شنیدیم که بیماران و مشتریان لیزر موهای زائد چقدر ناامید می‌شوند، زیرا پس از چندین درمان به نتایج مورد نظر خود دست پیدا نمی‌کردند. چراکه نور پالسی شدید در دستگاه‌های قدیمی، برای لیزر موهای زائد به اندازه کافی موثر نبود. اما اکثر بیماران با انواع پوست، از درمان با لیزر 755 نانومتری جنتلمکس پرو بسیار راضی بوده‌اند. این واقعیت که کلینیک‌ها می‌توانند هر نوع پوستی را با یک لیزر 1064 نانومتری درمان کنند، یک مزیت بسیار بزرگ‌ این دستگاه است.

با استفاده از این دستگاه، بیماران دارای تیره‌ترین نوع پوست و حتی پوست آسیب‌دیده از نور خورشید نیز امکان استفاده از لیزر را دارند. این افراد این گزینه را خواهند داشت که از یک لیزر 1064 نانومتری با ایمنی بالا استفاده کنند. در واقع هر چه طول موج نور طولانی‌تر باشد، احتمال کمتری دارد که کار لیزر توسط رنگ‌دانه‌های پوست مختل شود. بنابراین لیزر می‌تواند به اندازه کافی در پوست نفوذ و انرژی خود را روی فولیکول مو متمرکز کند.

در فرآیند لیزر باید از پوست پوشاننده فولیکول‌های مو نیز محافظت شود، زیرا هیچکس نمی‌خواهد رنگ‌دانه‌های پوستش پس از درمان، آسیب‌ ببیند و باعث هیپو یا هیپرپیگمانتاسیون شود. خوشبختانه این موضوع نیز در جنتلمکس پرو پلاس پیش‌بینی شده است. بیماران در اغلب موارد از نتیجه لیزر درمانی با این دستگاه جدید و کاهش موهای تیره خود بسیار خوشحال و راضی هستند.

رفع ضایعات رنگ‌دانه‌ای با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

رفع ضایعات رنگ‌دانه‌ای با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

در لیزر هنگامی که ضایعات رنگ‌دانه‌ای مورد هدف قرار می‌گیرند، نباید رنگ‌دانه زیرین یا رنگ‌دانه طبیعی فرد از بین برود. هنگام درمان ضایعات رنگ‌دانه با لیزر الکساندرایت در بیمارانی با انواع پوست روشن‌تر، مشکلاتی به وجود می‌آیند. اما پزشکان کاملا با این دستگاه جدید راحت هستند و بیماران هم معمولاً از نتایج این درمان بسیار احساس رضایت دارند. اما مانند هر درمان زیبایی دیگری داشتن انتظارات واقعی، بسیار کلیدی خواهد بود. اغلب اولین سوالی که بیماران در مورد درمان لکه‌های قهوه‌ای می‌پرسند، این است که آیا آن‌ها برمی‌گردند؟. پاسخ همیشه این است که مطمئنا آن‌ها می‌توانند برگردند. اما اگر این اتفاق رخ دهد، باز هم می‌توان آن‌ها را با جنتلمکس پرو پلاس درمان کرد.

اما با استفاده از این دستگاه، بیماران اغلب از بازگشت دیرهنگام ضایعات پوستی خود شگفت‌زده می‌شوند. به ‌طور معمول، حدود 75 درصد از ضایعات پیگمانته روی صورت در اولین درمان و بقیه در درمان بعدی رفع خواهند شد. سپس بیماران ممکن است برای درمان دوباره هر چند سال یکبار مراجعه کنند. جلسات یادآور در سال‌های آینده نیز برای بیماران هرگز به اندازه بار اول گران نخواهند بود.

درمان ضایعات عروقی با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

شما برای درمان ضایعات عروقی کوچک خود عاشق استفاده از جنتلمکس پروپلاس خواهید شد. اثر درمانی لیزر 1064 نانومتری برای آن دسته از عروق خونی کوچک و قابل ردیابی روی صورت، فوق‌العاده است. دستگاه کندلا در این زمینه بسیار عالی عمل می‌کند و حتی از برخی لیزرهای مخصوص درمان‌های عروقی نیز مؤثرتر است.

بیماران تنها پس از یک جلسه می‌توانند اثرات درمانی فوق‌العاده آن را مشاهده کنند و میزان رضایت آن‌ها هم بالا خواهد بود. درمان رگ‌های خونی روی صورت معمولاً 10 تا 20 دقیقه طول می‌کشد و اصلا هم ناراحت‌کننده و دردناک نخواهد بود.

جنتلمکس پروپلاس هیچ‌گونه کبودی بر جای نمی‌گذارد. بدترین سناریو این است که یک رگ واقعا ضخیم از نظر قطر، کوچک شود و مانند یک خط مداد سیاه به نظر برسد. این رگ می‌تواند به رنگ تیره درآید، اما بدن آن خون باقیمانده را ظرف یک هفته جذب می‌کند و کاملا محو خواهد شد. به‌علاوه، استفاده از جنتلمکس پروپلاس هیچ گونه عوارضی ندارد و اکثر بیماران پس از لیزر درمانی خود بسیار راضی خواهند بود.

درمان سریع، دقیق، موثر با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، جنتلمکس پرو پلاس برای هدف قرار دادن انواع مختلف ضایعات پوستی و موهای زائد از دو نوع لیزر مختلف استفاده می‌کند. همچنین این دستگاه می‌تواند از طیف وسیعی از اندازه‌های نقطه‌ای هم بهره ببرد. این لیزر می‌تواند روی یک دایره کوچک به قطر حدود یک شانزدهم اینچ یا یک دایره بزرگ به قطر یک اینچ تمرکز کند.

دایره کوچک امکان هدف قرار دادن مناطق خاص درمانی را به صورت دقیق ارائه خواهد کرد. دایره بزرگ امکان درمان مناطق بزرگ‌تر را در زمانی سریع‌تر فراهم می‌آورد. با این حال، دایره بزرگ‌تر می‌تواند انرژی لیزر بیشتری را به یک منطقه برساند. این امر به درمان موثرتر و همچنین سریع‌تر ناحیه موردنظر کمک خواهد کرد. دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس این توانایی را به پزشک می‌دهد تا انرژی لیزر را با دقت بیشتری کنترل کند و ناراحتی و عوارض جانبی را به حداقل برساند.

درمان سرد و راحت با جنتلمکس پرو پلاس

یکی از مشکلات احتمالی هر نوع لیزر درمانی این است که می‌تواند پوست شما را داغ کند. انرژی لیزر توسط کروموفور یا همان بافت رنگی مورد درمان یا فولیکول مو، به گرما تبدیل می‌شود. سپس این گرما می‌تواند به پوست مجاور سرایت کند و باعث سوختگی آن شود. بنابراین وقتی پوست شروع به گرم شدن کرد، درمان باید تا زمان خنک شدن پوست، متوقف شود.

جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022 با استفاده از دستگاه خنک‌کننده دینامیک خود از این مشکل جلوگیری می‌کند. این دستگاه می‌تواند پوست شما را در اطراف پالس‌های لیزر، خنک کند. خنک‌کننده کنترل‌شونده توسط کامپیوتر برای مقابله مستقیم با گرمای ارسال‌شده توسط لیزر، طراحی شده است. با افزایش انرژی لیزر، انرژی خنک‌کننده نیز افزایش خواهد یافت. این امر از تجمع گرما در پوست به طور کلی جلوگیری می‌کند، بنابراین پزشک مجبور نیست سرعت درمان را کاهش دهد. در عوض، می‌تواند بیشتر روی لیزر درمانی تمرکز داشته باشد و درمان شما را سریع‌تر و با کیفیت بیشتری تکمیل کند.

جمع‌بندی

پوست بدن شما با جدیدترین دستگاه لیزر کندلا 2022 گرمای زیاد را تجربه نخواهد کرد. همچنین احساس سوزش نخواهید داشت و پوست شما در طول درمان کاملا خنک خواهد ماند. با داشتن پوست خنک، در طول لیزر درمانی راحت‌تر هستید و عوارض کمتری نظیر قرمزی، سوختگی و موارد دیگر را شاهد خواهید بود. جنتلمکس پرو پلاس تحول بزرگی را در لیزر درمانی به وجود آورده است. پس فرصت را از دست ندهید و با جنتلمکس پرو پلاس برای همیشه از شر موهای زائد و ضایعات پوستی بدن خود راحت شوید!.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی