بررسی تکنولوژی لیزر کندلا در دستگاه های لیزر این شرکت

در این مقاله مطالعه می کنید:

در این مقاله تمرکز ما بر تکنولوژی لیزر کندلا است تا تلاش این شرکت برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان را  شرح دهیم. آن چه برای ما اهمیت دارد، این است که چگونه شرکت کندلا توانسته است مسایل تکنیکی را به رضایت مشتریان پیوند زند و از این رهگذر برای خود کسب اعتبار و شهرت کند. در این مقاله با تکیه بر مسائل و مشکلات متقاضیان لیزردرمانی، تکنولوژی لیزر شرکت کندلا را بررسی می­نماییم.

بررسی تکنولوژی لیزر کندلا در دستگاه های لیزر این شرکت

معرفی شرکت کندلا

در دهه 70 میلادی این شرکت در یکی از ایالت‌های کشور امریکا، ماساچوست، تاسیس شد. از ابتدای تاسیس، هدف این شرکت در دست گرفتن بخشی از بازار لیزردرمانی با تکیه بر نیازهای مشتری بود. بنابراین در راستای هدف خود، متخصصان مجربی را در زمینه های مختلف گرد هم­آورد تا بتواند محصولی قابل اطمینان را به بازار عرضه کند. هر ساله با توجه به رشد تکنولوژی، کمپانی کندلا محصولی جدید را به بازار عرضه می­نماید.

شرکت کندلا هر سال، نقایص دستگاه‌های پیشین را رفع می‌کند تا بتواند در بازار دستگاه‌های لیزر همچنان حرفی برای گفتن داشته باشد. این شرکت در طراحی محصولات خود باید دو دسته از مشتریان را در نظر بگیرد.

دسته اول کسانی هستند که از لیزر برای درمان‌های متفاوت زیبایی استفاده می‌کنند. رضایت این دسته منجر به پرفروش شدن محصولات شرکت می‌شود. دسته دوم صاحبان کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی هستند. این  افراد باید دستگاه را بخرند و در کلینیک خود از آن برای خدمت‌رسانی به مشتریان استفاده کنند، بنابراین دستگاه خریداری شده باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که برای آنان سودآوری داشته باشد.

در ادامه، رضایت و سودآوری را از منظر هر کدام از این دو دسته بررسی می‌کنیم.

بررسی تکنولوژی لیزر کندلا از منظر صاحبان کلینیک

برای صاحبان کلینیک‌ها، دستگاه لیزری رضایت‌بخش است که بتواند طیف وسیعی از مشتریان را تحت پوشش خود قرار دهد. به‌ عبارت ‌دیگر، هیچ مشتری‌ای از کلینیک دست‌خالی برنگردد. از آن جایی که هر مشتری پوست مخصوص به خود را دارد، دستگاه  لیزر باید بتواند جوابگوی پوست‌های متفاوت باشد.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت برای کلینیک‌ها، خرید دستگاهی است که بتواند درمان‌های مختلفی که مشتریان نیاز دارند را ارائه دهد. یک مشتری شاید بخواهد فقط موهای زائد خود را لیزر کند. دیگری برای رفع چین ‌و چروک‌های صورت خود مراجعه می‌کند، یا فقط می‌خواهد رگ‌های واریس خود را درمان کند و یکی برای جوانسازی پوست اقدام می­نماید. لذا هر مشتری، کارکرد متفاوتی را از دستگاه لیزر انتظار دارد. بنابراین صاحبان کلینیک به فکر دستگاهی هستند که بتواند خواسته‌های متفاوت مشتریان را پاسخگو باشد. وگرنه اگر بخواهند برای هر کاری دستگاه متفاوتی بخرند، از لحاظ اقتصادی به‌صرفه و سودآور نخواهد بود.

از طرف دیگر، هر ساله تکنولوژی‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند. اگر کلینیکی بخواهد هر سال دستگاه‌های جدیدی بخرد، قدمی با ورشکستگی بیشتر فاصله ندارد. در نتیجه، باید از دستگاهی استفاده کند که قابلیت‌های گوناگونی داشته باشد.

طول‌ موج‌های دوگانه

تکنولوژی لیزر کندلا از 2 طول موج متفاوت استفاده می‌کند. انواع پوست‌ها، تحت پوشش این 2 طول موج هستند. طول موج الکسانداریت 755 در درمان پوست‌های روشن کاربرد دارد. خانم‌ها و آقایانی با پوست روشن، دیگر نباید نگران لیزر موهای زائد خود نباشند. با این طول موج، خواسته آنان برآورده می‌شود. ND: YG 1064 طول موج دیگری است که در دستگاه لیزر کندلا موجود است. با این طول موج افراد با پوست‌های تیره، می‌توانند لیزری بی‌دردسر داشته باشند.

قابلیت‌های متعدد

جدیدترین دستگاه شرکت کندلا، جنتلمکس پرو پلاس است. این دستگاه دارای قابلیت‌های زیر است.

  • درمان چین‌ و چروک‌هایی که با افزایش سن در پوست بدن و صورت ظاهر می‌شوند.
  • از بین لک‌های قهوه‌ای پوست صورت، گردن، پا و دست
  • لیزر موهای زائد خانم‌ها و آقایان با هر نوع تیپ پوستی که باشند.
  • درمان قارچ ناخن‌
  • برطرف‌کردن جای زخم
  • آکنه، با این دستگاه لیزر کندلا چاره‌ای جز محو نشدن ندارد.
  • کک و مک‌هایی که در اثر بالا رفتن سن بر پوست می‌نشینند، با جنتلمکس پرو پلاس از بین می‌روند.
  • قرمزی پوست صورت
  • درمان مشکلات رگ‌های پا

همان‌طور که دیدیم، جدیدترین تکنولوژی لیزر کندلا می‌تواند به همه نیازهای مشتریان پاسخ بدهد. پس تا اینجا، کلینیک‌ها می‌توانند روی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس حساب کنند.

اما این دستگاه باید ویژگی‌های دیگری داشته باشد تا صاحبان کلینیک‌ها را مجاب کند که آن را بخرند. بسیاری از دستگاه‌های دیگر نیز این ویژگی‌ها و قابلیت‌های ذکرشده را دارند. باید ببینیم مزیت و برتری تکنولوژی لیزر کندلا بر دیگر دستگاه‌ها چیست.

بدون درد بودن

کلینیک‌ها، به ‌راحت بودن و تجربه بدون درد مشتری بسیار حساس هستند. اگر مشتری در حین لیزردرمانی درد زیادی را تحمل کند، شاید قید درمان را برای همیشه بزند و به روش‌های دیگر درمانی روی آورد. تکنولوژی سیستم خنک‌کننده که در دستگاه جنتلمکس پرو پلاس بکار می‌رود، باعث می‌شود تا مشتری دردی را متحمل نشود. این سیستم خنک کنده قبل از اینکه پالس لیزر به پوست بدن مشتری برخورد کند، ژلی را روی پوست اسپری خواهد کرد. در نتیجه، مشتری دردی را حس نمی‌کند. میزان اسپری ژل می‌تواند در حین عمل لیزردرمانی، تغییر کند. به دلیل این قابلیت، مشتری در طول کل دوره لیزردرمانی، راحت و بی‌دغدغه خواهد بود.

بررسی تکنولوژی لیزر کندلا از منظر استفاده‌کنندگان آن

مشتری باید اطمینان حاصل کند که دستگاه لیزر می‌تواند درمانش کند. فرض کنیم یک نفر با مشکلات رگ‌های عروقی در پا، به کلینیک مراجعه می‌کند. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس قدرت تابش هر پالس خود را طوری افزایش داده است که به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کند. به همین دلیل، درمان قطعی رخ می‌دهد. در کنار این درمان، آسیبی به لایه‌های سطحی پوست نیز وارد نمی‌شود.

افزایش قدرت تابش هر پالس، یکی از ابتکارات جدید در تکنولوژی لیزر کندلا است. با این تکنولوژی جدید، مشتری نیاز ندارد که دوباره بعد از مدتی به کلینیک برای درمان مجدد مراجعه کند. این امر، خیال بسیاری از مشتریانی را که می‌خواهند موهای زائد بدن خود را لیزر کنند، راحت کرده است.

درمان سریع

مشتری انتظار دارد که به ‌وقت و زمانش احترام گذاشته شود. درمانش در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گیرد و درعین‌حال کیفیت کار نیز بالا باشد. برای عمل به خواسته مشتری، میزان قطر تابش پالس دستگاه جنتلمکس پرو پلاس افزایش پیدا کرده است. نتیجه این ابتکار، سرعت بیشتر انجام لیزر است.

با افزایش قدرت پالس، کارایی دستگاه افزایش می‌یابد و با زیادشدن قطر نور تابش هر پالس، سرعت زیاد می‌شود. در نتیجه، تعداد جلسات و زمان جلسات در عین حفظ کیفیت، کم خواهد شد.

حذف موهای نازک و کرکی

یکی از ابتکارات جدیدترین تکنولوژی لیزر کندلا کوتاه‌شدن زمان هر پالس روی پوست است. بسیاری از مشتریان دارای موهای نازک و کرکی، از روند لیزردرمانی موهای زائد خود ناراضی بودند. آنها به این فکر می‌کردند که از روش‌های دیگری  برای خلاصی از موهای زائد بدن خود استفاده کنند. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، با کوتاه‌تر کردن زمان پالس روی پوست، از این دسته از مشتریان نیز رفع دغدغه کرده است. این مشتریان با تکنولوژی لیزر کندلا، حس واقعی لیزر موهای زائد بدن خود را تجربه می‌کنند.

یکی دیگر از انتظارات مشتری این است که بداند لیزردرمانی با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس چه خطراتی برای او خواهد داشت. اولین ویژگی مشترک لیزردرمانی بین همه افراد، قرمزی پوست است. در اثر واکنش بافت پوست به پرتوهای لیزر، قرمزی ظاهر می‌شود. اما بعد از چند ساعت، این عارضه رفع خواهد شد. عفونت و زخم و سوختن از دیگر عوارض هستند. مشتری با انتخاب کلینیک مناسب، نقش مهمی در جلوگیری از بروز این عوارض دارد.

تکنولوژی لیزر کندلا

جمع‌بندی

تکنولوژی لیزر کندلا جدیدترین فناوری موجود در بازار لیزردرمانی ایران است. سرعت، کارایی و دقت از ویژگی‌های بی‌رقیب این تکنولوژی هستند. مشتری لحظه‌های بی‌دغدغه‌ای را با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس تجربه می‌کند. انتخاب یک کلینیک مناسب می‌تواند این لذت و تجربه رویایی شما را دوچندان نماید.

منابع: candelamedical

وبلاگ ما

قبلی
بعدی