جدیدترین محصول دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا: جنتلمکس پرو پلاس

در این مقاله مطالعه می کنید:

اگر به دنبال جدیدترین لیزر درمانی پزشکی هستید، پس به صفحه درستی آمده‌اید. امروز قصد داریم در مورد آخرین محصول بازار یعنی دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا صحبت کنیم. شرکت کندلا سال‌ها تلاش کرده است تا در مراقبت از پوست صورت و بدن به شما کمک کند. نتیجه آخرین تلاش‌های این شرکت، تولید دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس است. این دستگاه از پیشرفته‌ترین فناوری موجود در صنعت لیزر درمانی بهره می‌برد. با کلینیک گیتا همراه باشید تا پیشروترین محصول لیزر کلینیکی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین محصول دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا: جنتلمکس پرو پلاس

آشنایی با لیزر جنتلمکس پرو پلاس

لیزر جنتلمکس پرو پلاس الکساندرایت کندلا به خاطر تطبیق‌پذیری بالای آن شناخته می‌شود، زیرا هم برای از بین بردن موهای زائد در هر نوع پوست و هم برای درمان ضایعات عروقی، پوستی و لکه‌های رنگ‌دانه کاربرد دارد. این دستگاه یک لیزر با طول موج دوگانه و شامل دو لیزر است. این لیزرها یکی الکساندرایت 755 نانومتری برای فتوتیپ‌های I-IV و دیگری لیزر 1064 نانومتری Yaf Neodymium برای فتوتیپ‌های V-VI و پوست‌های برنزه هستند.

جنتلمکس پرو پلاس مورد علاقه متخصصان پوست و همچنین مشتریانی است که اثربخشی و سرعت نتایج آن را مشاهده کرده‌اند. این دستگاه لیزر امکان حذف دائمی موهای زائد با جلسات و مدت زمان کمتر را فراهم می‌کند. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده آن باعث می‌شود بر خلاف سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد، عملا هیچ‌گونه ناراحتی برای بیمار وجود نداشته باشد. این لیزر تجربه راحت‌تری از حذف موهای زائد را برای بیماران فراهم می‌کند. جنتلمکس پرو پلاس کاملا غیرتهاجمی است، زیرا فقط مناطق مورد نیاز به درمان را هدف قرار می‌دهد و گرم می‌کند. این لیزر پیشرو می‌تواند فولیکول‌های مو را بدون تاثیر بر پوست اطراف آن‌ها و با موفقیت کامل از بین ببرد.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

لیزر موهای زائد گزینه‌ای است که هر روزه افراد بیشتری به سوی آن جذب می‌شوند. هم مردان و هم زنان به این روش برای از بین بردن دائمی موهای خود تکیه می‌کنند. اما مهم است که مکان مناسبی را انتخاب کنید که از دستگاه‌های باکیفیتی برخوردار باشد.

انواع مختلفی از لیزر و فوتو اپیلاسیون وجود دارند که کم و بیش دردناک و کم و بیش موثر هستند. اما دستگاه باکیفیت و کارآمد لیزر موهای زائد جنتلمکس پرو پلاس بسیار فراتر از سایر دستگاه‌ها است. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یک سیستم حذف موهای زائد پیشرو در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه بر خلاف لیزرهای سنتی، برای هر نوع پوستی صرف نظر از رنگ یا برنزه بودن آن مناسب خواهد بود. همچنین از آن می‌توان در هر زمان از سال استفاده کرد. آن هم بدون اینکه پوست برای مدت طولانی نیاز به دوری از نور خورشید داشته باشد. درد این لیزر نیز تقریبا نامحسوس است و هیچ‌گونه ناراحتی برای شما به همراه ندارد.

همچنین لیزر موهای زائد تنها عملکرد این محصول نیست، زیرا در درمان ضایعات عروقی و رنگ‌دانه‌ای مانند پوست آسیب‌دیده از نور خورشید، کک و مک، علائم پیری، رگ‌های واریس و انواع دیگر ناهنجاری‌های عروقی نیز موثر است.

کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

همان‌طور که اشاره شد، لیزر جنتلمکس پرو پلاس از قابلیت‌های متعددی برخوردار است. این قابلیت‌های متعدد باعث شده‌اند تا این دستگاه به یک محصول کاربردی و چندمنظوره تبدیل شود. همه می‌دانند که قابلیت اصلی هر دستگاه لیزری، در حذف موهای زائد نهفته است. اما از لیزر جنتلمکس پرو پلاس می‌توان برای درمان موارد زیر هم استفاده کرد.

1. پوست رنگ‌دانه شده

رنگ‌دانه‌ها نوعی لکه‌های قهوه‌ای هستند که به دلیل آسیب به سلول‌های تولیدکننده ملانین روی پوست ایجاد می‌شوند. به لطف لیزر جنتلمکس پرو پلاس می‌توانید آن‌ها را درمان و به پوستی همگن دست پیدا کنید. البته امکان برگشت این لکه‌ها در درازمدت وجود دارد ولی می‌توان آن‌ها را دوباره لیزر درمانی کرد. به مرور زمان این لکه‌های قهوه‌ای ضعیف‌تر می‌شوند و از بین خواهند رفت.

2. پوست آسیب‌دیده توسط خورشید

گاهی آسیب دیدگی پوست به دلیل قرار گرفتن بیش از حد و نادرست در معرض نور خورشید اتفاق می‌افتد. اثرات این آسیب‌دیدگی می‌تواند کوتاه‌مدت، میان‌مدت یا حتی بلندمدت باشد. با لیزر جنتلمکس پرو پلاس به راحتی و بدون درد می‌توان این ضایعات به وجود آمده توسط اشعه مضر خورشیدی را از میان برد.

3. پیری پوست

گذشت زمان باعث ایجاد چین و چروک روی پوست بدن می‌شود. در عین حال، معمولا انواع مختلف لک‌ها نیز ظاهر خواهند شد که با استفاده از این سیستم قابل درمان هستند. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از امکانات بسیار خوبی برای مبارزه با ضایعات ناشی از پیری روی پوست برخوردار است.

4. کک و مک و خال

کک و مک و خال نوع دیگری از لک‌ها یا عیوبی هستند که به دلایل مختلف و عمدتا ژنتیکی روی پوست ظاهر می‌شوند. با استفاده از لیزر جنتلمکس پرو پلاس می‌توان آن‌ها را هم به سادگی از بین برد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

5. آکنه روزاسه

روزاسه یک بیماری پوستی شایع است که به صورت قرمزی در قسمت‌های خاصی از صورت رخ می‌دهد. این قرمزی معمولا در ناحیه گونه‌ها و صورت فرد مشخص‌تر خواهد بود. با استفاده از لیزر جنتلمکس پرو پلاس می‌توان اثرات آکنه روزاسه روی پوست را تا حد بسیار زیادی کاهش داد.

6. ضایعات عروقی

این لیزر نوآورانه همچنین قادر به درمان و از بین بردن ضایعات عروقی مختلف، مانند وریدهای واریسی و سایر موارد مشابه است. ضایعات عروقی عوامل مهمی در کاهش سطح زیبایی‌ پوست هستند و باید در اسرع وقت درمان شوند. خوشبختانه این فرصت با لیزر جنتلمکس پرو پلاس فراهم شده است.

ملاحظات لیزر درمانی با جنتلمکس پرو پلاس

بیماران ممکن است کمی قرمزی و تورم را پس از لیزر درمانی با جنتلمکس پرو پلاس تجربه کنند. فرد می‌تواند برای کاهش التهاب پوست بدن خود از یخ درمانی استفاده کند. یخ را باید در 6 تا 12 ساعت اول بعد از لیزر درمانی و هر ساعت روی نواحی کبودشده گذاشت. این ناراحتی‌ها معمولا پس از شش ساعت کاملا از بین می‌روند، اما ممکن است تا یک روز کامل هم ادامه یابند.

بیماران می‌توانند محل درمان را تمیز کنند، اما در 24 ساعت اول نباید نواحی درمان‌شده را مرطوب یا آرایش نمایند. همچنین تا دو هفته بعد از لیزر درمانی با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا باید از نور مستقیم خورشید اجتناب و از ضد آفتاب استفاده کرد.

فناوری برتر جنتلمکس پرو پلاس

شرکت کندلا در حال تثبیت خود به عنوان رهبر جهانی در بازار تجهیزات پزشکی است. سیستم جنتلمکس پرو پلاس از نظر فناوری پیشرفته، قدرت موثر، نتایج عالی، سرعت بالا، کارایی و طیف وسیع درمان‌های خود کاملا از لیزرهای نسل قبل، متمایز می‌باشد. این دستگاه را می‌توان یک مرجع مطلق برای لیزر موهای زائد همراه با ماندگاری طولانی دانست. جنتلمکس پرو پلاس با طول موج مضاعف خود می‌تواند به کاهش 30 درصدی زمان درمان کمک کند. این لیزر سریع‌ترین و قوی‌ترین لیزر الکساندرایت برای دستیابی به عملکردهای بسیار بالا محسوب می‌شود.

جمع بندی

لیزر جنتلمکس پرو پلاس را می‌توان یکی از بهترین و تحول آفرین‌ترین دستگاه‌های ارائه شده به بازار دانست. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به‌روزترین و قوی‌ترین سیستمی است که می‌توانید در یک کلینیک زیبایی پیدا کنید.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی