مدل های تزریق ژل لب

در این مقاله مطالعه می کنید:

تزریق ژل یا فیلر به لب از جمله عمل ‌های محبوبی است که افراد برای افزایش جذابیت چهره خود انجام می دهند. دلیل این محبوبیت را می توان بی خطر بودن و عدم نیاز به بی هوشی در تزریق ژل به لب دانست. با این حال بد نیست کمی بیشتر درباره این عمل زیبایی بدانیم و با انواع آن آشنا شویم. اگر قصد دارید لب های خود را با کمک ژل و یا فیلر برجسته تر نمایید، توصیه می شود با کسب آگاهی از انواع آن و فرمی که هر یک به لب های شما می دهند، بهترین تصمیم را برای زیبایی چهره خود بگیرید.

انواع مدل ژل لب

بسته به مقدار فیلر و ناحیه ای که به آن فیلر تزریق می شود، تزریق ژل به لب می تواند انواع متفاوتی داشته باشد؛ به عنوان مثال با تزریق ژل به نواحی بالایی یا پایینی لب، شکل های متفاوتی به وجود می آید. انواع تزریق های ژل لب را در لیست زیر نام می بریم و در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.

انواع مدل ژل لب

تزریق ژل لب مدل روسی

روس­ ها به عنوان یکی از زیباترین ملیت‌ها در جهان شناخته می‌شوند. شاید متوجه این نکته شده­اید که چگونه مدل­های روسی لب‌های خود را بدون هیچ ترسی از اردکی شدن چهره به نمایش می‌گذارند. کلینیک‌های روسیه پیشتاز تزریق‌های زیبایی هستند و این مسئله باعث شده است که سایر کشورها از تکینک‌های تزریق ژل لب در روسیه الهام بگیرند. این روند و الگو بسیار مدرن می‌باشد و همانند مدل‌های روسی، از ظاهر معمول و تکمیل شده بدون هیچ گونه تغییر در میزان تزریق یا لیفت فاصله می‌گیرد. در این مدل تزریق ژل، حاشیه لب های بالا و پایین به طور قابل توجهی برجسته شده و لبها حجم قابل توجهی پیدا می کنند. نمای جانبی فرد نیز به صورت متعادل زیبا باقی می‌ماند.

تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب مدل قلبی

روش تزریق فیلر در لب با مدل قلبی یک تکنیک اختصاصی برای ایجاد لب‌های قلب مانند است. با استفاده از فیلرهایی که به صورت مناسب در محل خود قرار گرفته ­اند، لب‌ها به صورت طبیعی شکل می‌گیرند، زیبایی متعادلی را نشان می‌دهند و متناسب با چهره شما دیده می‌شوند. این تکنیک تخصصی تنها توسط متخصصین پزشکی که به صورت اختصاصی  آموزش دیده‌اند و تجربه لازم را برای این تکنیک کسب کرده‌اند، صورت می‌گیرد.

تزریق ژل لب مدل قلبی

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال

بسیاری از بیماران، لب‌های پر و حجیم‌تر را ترجیح می دهند. اما گروه دیگری نیز مدل طبیعی لب خود را ترجیح می دهند. این گروه لب‌های بسیار افتاده و یا بسیار حجیم شده را نمی پسندند. کسانی که سلیقه طبیعی دارند، «لب اردکی» و «جلوآمده» را نمی‌خواهند و بیشتر تمایل و درخواست به بهبود و زیباتر شدن طبیعی دارند. زمانی که فیلرهای لب به شکل مناسب و به جا مورد استفاده قرار بگیرند، طبیعی به نظر می­رسند. لب­های تزریق شده توسط افراد متخصص و حرفه­ی منجر به اصلاح کامل ساختار، ایجاد تعادل و بهبود ویژگی‌های چهره می­شود. افراد مشهور سالهاست که از فیلرهای تزریقی با تکنیک طبیعی برای مقابله با علایم پیری بدون اینکه سایر افراد متوجه استفاده از فیلرها شوند، استفاده می­کنند.

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

در این مدل، به تمام بخش های لب بالا، قسمت میانی و دو طرف آن، کمی بیشتر از سایر بخش ها ژل یا فیلر تزریق می شود. با این روش لب علاوه بر حجیم شدن، فرم جدیدی نیز پیدا می کند. این مدل نسبت به باقی مدل های تزریق ژل لب از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است.

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

تزریق ژل لب مدل چاک دار

بسیاری وجود یک چاک را در وسط لب پایین برای چهره جذاب می دانند. به همین دلیل ترجیح می دهند با تزریق ژل لب مدل چاک دار این جذابیت را به چهره خود ببخشند. در این مدل با تزریق مقدار نسبتا کمی از ژل، قسمت پهن لب پایین به دو بخش تقسیم می شود.

تزریق ژل لب مدل چاکدار

تزریق ژل لب مدل باربی

تزریق ژل لب مدل باربی

اگر به مدل لب عروسک های باربی توجه کرده باشید، حتما متوجه لب های پایین برجسته و مستطیلی شکل آن ها شده اید. در مدل باربی نیز با تزریق ژل به لب و مستطیلی کردن خطوط پایینی آن، چهره ای مشابه به عروسک های باربی پدید می آید. این مدل در کشورهای جنوب شرقی آسیا طرفداران زیادی دارد و احتمالا بسیاری در این کشور ها، این مدل لب را برای چهره خود ترجیح می دهند. قابل ذکر است که این نوع مدل برای هر فرم صورتی مناسب نیست و توصیه می شود قبل از انتخاب ژل لب مدل باربی، حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در این مدل تزریق ژل لب، حجم تمامی نواحی لب ها، به طور اغراق آمیزی افزایش می یابد. دلیل نام گذاری این مدل نیز مبالغه آمیز بودن آن می باشد. افرادی که این نوع مدل از ژل لب را برای چهره خود می پسندند، در بسیاری از مواقع، در دیگر بخش هایی از صورت خود را عمل های زیبایی انجام می دهند تا به یک چهره کاملا فانتری دست یابند.

مرکز پوست، مو و زیبایی گیتا کلینیک

وبلاگ ما

قبلی
بعدی