دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس رهبر صنعت لیزر موهای زائد در دنیا

در این مقاله مطالعه می کنید:

از بین بردن موهای زائد همیشه یک کار خسته‌کننده بوده است. بنابراین برخی از افراد به دنبال روشی دائمی برای خلاصی از زحمت حذف موهای زائد خود هستند. لیزر موهای زائد یکی از آن روش‌هایی است که با نوید نتایج دائمی خود توانست جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. اما دستگاه‌های قدیمی از ناکارآمدی‌هایی نظیر نتایج نامطلوب یا درد و ناراحتی برخوردار بودند. تمامی این مشکلات توسط شرکت کندلا و با ارائه دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس حل شده‌اند. با ما همراه باشید تا رهبر صنعت لیزر موهای زائد در دنیا را به شما معرفی کنیم.

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس رهبر صنعت لیزر موهای زائد در دنیا

آشنایی با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است که با استفاده از امواج قدرتمند لیزر می‌تواند موهای زائد بدن و صورت را از بین ببرد. لیزر با منبع نور و انرژی خود می‌تواند فولیکول‌های مو را در پوست گرم و آن‌ها را تضعیف کند و در نتیجه، موجب اختلال در رشد موهای زائد شود. از نواحی رایج برای لیزر درمانی می‌توان به صورت، سینه، پاها، کمر، بازوها، زیر بغل و ناحیه بیکینی اشاره کرد. به طور کلی این روش درمانی می‌تواند برای همه و به ویژه افرادی با رشد موهای زائد بیش از حد، مفید باشد.

آشنایی با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد کندلا جهت کاهش دائمی موهای زائد، فولیکول‌های مو را هدف قرار می‌دهد. لیزر جدید کندلا انرژی ملایم و گرمای درمانی خود را در طول چند جلسه به ریشه مو منتقل می‌کند. جنتلمکس پرو پلاس می‌تواند درمان فوق‌العاده سریعی را رقم بزند. این امر به دلیل برخورداری آن از دستگاه خنک‌کننده دینامیک است که راحتی بیشتری را برای بیمار تضمین خواهد کرد. این فناوری از انفجارهای خنک‌کننده کرایوژن مایع برای دستیابی به ملایم‌ترین درمان لیزر موهای زائد موجود استفاده می‌کند.

این دستگاه، کاملا ایمن و مورد تایید تمامی سازمان‌های بهداشت معتبر قرار گرفته است. همچنین روی انواع پوست و مو آزمایش شده و نتایج خوبی را رقم زده است. جنتلمکس پرو پلاس با ارائه نتایج سریع و موثر خود یک گزینه عالی برای افراد خواهان حذف دائمی موهای زائد بدن محسوب می‌شود. اما این پایان کار نیست، چراکه ضایعات مختلف پوستی را هم می‌توان به وسیله این لیزر پیشرو درمان کرد.

مزایای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

این دستگاه لیزر درمانی بر اساس دو دهه نوآوری شرکت کندلا ساخته ‌شده است و مزایای زیادی دارد. مثلا پس از یک سری جلسات درمانی محدود می‌توانید کاهش دائمی ۸۰ درصدی موهای زائد را تجربه کنید. همچنین مصرف مداوم تیغ‌ها، کرم‌ها و لوسیون‌ها را برای همیشه کنار خواهید گذاشت که در وقت، انرژی و پول شما صرفه‌جویی خواهد کرد.

البته توجه داشته باشید که نتایج لیزر درمانی مانند هر روش دیگری، منحصر به فرد است. بنابراین احتمالا نتایج یکسانی را در افراد مختلف مشاهده نخواهید کرد. سایر مزایای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به شرح زیر هستند:

  • ماندگاری طولانی و نزدیک به دائمی
  • رفع نیاز همیشگی به اصلاح یا اپیلاسیون
  • از بین بردن موهای زائد و جلوگیری از رشد آن‌ها
  • حذف سریع‌تر در مناطق بزرگ‌تر
  • مقرون به‌صرفه با بهینه‌سازی و کارآمدی زمان درمان
  • نتایج قابل توجه و غیر قابل مقایسه با لیزرهای نسل قبل
  • انرژی بیشتر برای فلوئنس موثرتر
  • اندازه نقطه کانونی بزرگ‌تر برای درمان سریع‌تر
  • نرخ‌های تکرار سریع‌تر برای رسیدن به توان عملیاتی بالاتر
  • مدت زمان پالس کوتاه‌تر برای موهای باقی‌مانده ظریف‌تر
  • طول موج دوگانه برای انواع پوست
  • DCD برای محافظت بهینه از اپیدرم

ویژگی‌های دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

لیزر جنتلمکس پرو پلاس می‌تواند نقاط درمان بزرگ‌تر، مدت زمان پالس کوتاه‌تر، سرعت و انرژی بیشتر، تطبیق‌پذیری بی‌نظیر و درمان انواع ضایعات پوستی را ارائه کند. این لیزر یک استاندارد طلایی برای حذف دائم موهای زائد برای متخصصین پوست و بیماران محسوب می‌شود. جنتلمکس پرو پلاس ضایعات پوستی را هم برطرف خواهد کرد و پوستی نرم، لطیف و صاف را به شما ارائه می‌کند.

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس سریع‌تر، قدرتمندتر و همه‌کاره‌تر از نسل قبلی خود است و ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. در ادامه مطلب به مهم‌ترین ویژگی‌های رهبر کنونی بازار لیزرهای درمانی اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

1. طول موج‌های دوگانه

جنتلمکس پرو پلاس با ترکیب لیزرهای الکساندرایت 755 و 1064 نانومتری قادر است انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را به پزشکان و بیماران ارائه دهد. طول موج‌های دوگانه جنتلمکس پرو پلاس موجب پویایی و کارآمدی بالای آن خواهند شد. به ‌گونه‌ای که امکان درمان انواع پوست را فراهم می‌کنند و از حذف موهای زائد فراتر می‌روند.

ویژگی‌های لیزر الکساندرایت 755 نانومتری:

  • برای انواع پوست روشن و موهای نازک بسیار موثر است.
  • گزینه‌ای کارآمد برای از بین بردن موها از سطوح بزرگ‌تر برای افرادی که ناراحتی پوستی دارند.
  • نرخ تکرار پالس بالا تا 5 هرتز که برای درمان سریع‌تر بسیار کارآمد خواهد بود.

ویژگی‌های لیزر الکساندرایت 1064 نانومتری:

  • مناسب برای نفوذ عمیق‌تر به پوست که برای انواع پوست IV-VI نیز ایمن‌تر است.
  • می‌تواند بدون آسیب رساندن حرارتی به پوست، تا عمیق‌ترین فولیکول‌ها نیز نفوذ کند.
  • موثرترین لیزر برای کاهش موهای بسیار زبر و ضخیم به شمار می‌رود.

2. درمان آسیب‌های پوستی

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس با فناوری پیشرفته خود برای حذف سریع رنگ‌دانه‌های خوش‌خیم، ضایعات عروقی نامطلوب، چین و چروک‌ها و موارد دیگر استفاده می‌شود. بنابراین، دیگر نیازی به لیزرهای متعدد برای هدف قرار دادن چندین ناحیه مشکل‌دار نخواهد بود، زیرا این لیزر پیشرو می‌تواند همه این کارها را به صورت یکجا انجام دهد.

جدیدترین لیزر شرکت کندلا با اندازه‌های مختلف 1.5 تا 26 میلی‌متر خود می‌تواند لکه‌های کوچک و بزرگ را در زمانی کوتاه‌تر با تاثیر بیشتر درمان کند. دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس با کاهش زمان درمان و بدون به خطر انداختن نتایج، رضایت و راحتی بیمار را به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

3. خنک کنندگی

بیماران با استفاده از این دستگاه می‌توانند در طول لیزر درمانی کاملا راحت باشند، زیرا از محافظت اپیدرمی قابل اعتماد جنتلمکس پرو پلاس برخوردار خواهند بود. سیستم خنک‌کننده دینامیک این لیزر پیشرو برای محافظت از پوست بیماران، صرف نظر از سرعت پرتاب لیزر طراحی شده است. ترکیب برنده موفقیت درمان و راحتی بیمار، به دستیابی خواسته نهایی هر پزشک یعنی رضایت بیمار کمک خواهد کرد.

لیزر جنتلمکس پرو پلاس با ایجاد پالس‌های شدید انرژی نوری برای تخریب حرارتی پیازهای موی زائد کار می‌کند. اما این کار را بدون آسیب رساندن به بافت و پوست اطراف ناحیه درمان انجام می‌دهد. این محافظت اپیدرمی توسط سیستم خنک‌کننده دینامیک (Dynamic Cooling) میسر می‌شود. این دستگاه قبل از هر پالس لیزر، یک مایع خنک‌کننده را روی ناحیه تحت درمان اسپری می‌کند. این سیستم خنک‌کننده قابل تنظیم است و می‌توان آن را تا حد امکان برای نیازهای هر فرد تنظیم کرد.

کاربردهای لیزر جنتلمکس پرو پلاس

لیزر جنتلمکس پرو پلاس موثرترین سیستم حذف موهای زائد موجود در بازار به شمار می‌رود. آخرین تکامل در سری نام‌آشنای جنتلمکس پرو، بیش از هر زمان دیگری ارتقا یافته است. البته کاربردهای لیزر جنتلمکس پرو پلاس، به حذف موهای زائد منحصر نمی‌شود و تاثیرات بسیار خوبی روی پوست بدن شما خواهد داشت. برخی از مهم‌ترین کاربردهای به اثبات رسیده لیزر درمانی با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به شرح زیر هستند.

  • کاهش دائمی موهای زائد
  • رفع ضایعات خوش‌خیم رنگ‌دانه و عروقی
  • از بین بردن قرمزی منتشرشده در عروق صورت
  • آکنه روزاسه
  • رگ‌های واریسی پا
  • خطوط ظریف و چین و چروک پوست
  • آنژیوم و همانژیوم
  • درمان دریاچه وریدی
  • رفع قارچ ناخن
  • بهبود تلانژکتازی

عوارض احتمالی جنتلمکس پرو پلاس

قبل از جلسه حذف موهای زائد بدن با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس باید از مصرف برخی داروها و مکمل‌ها و برنزه کردن پوست خود پرهیز کنید. همچنین یک روز قبل از مراجعه به کلینیک برای لیزر درمانی باید موهای زائد ناحیه مورد نظر خود را بتراشید. این کار باعث کاهش جذب و انتقال گرما به فولیکول خواهد شد. بنابراین، راحتی درمان افزایش می‌یابد و عوارض جانبی احتمالی پس از درمان نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

افراد پس از قرار گرفتن زیر دستگاه جنتلمکس پرو پلاس به احتمال بسیار کم شاهد عوارض جانبی خفیفی خواهند بود. این عوارض را می‌توان در قرمزی جزئی، برآمدگی‌های کوچک در اطراف فولیکول‌های مو و احساس آفتاب‌سوختگی خلاصه کرد.

البته این عوارض جانبی خفیف در عرض چند ساعت پس از لیزر درمانی از بین خواهند رفت. اما احتمالا تا رفع کامل آن‌ها باید 48 ساعت انتظار بکشید. اگر در پوست احساس ناراحتی کردید، با استفاده از کمپرس یخ به کاهش ناراحتی ناحیه لیزرشده بپردازید. در برخی مواقع بسیار نادر نیز درد کمی بیشتر می‌شود که می‌توان به مصرف مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن زیر نظر پزشک پرداخت.

جمع‌بندی

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس هم اکنون در کلینیک‌های معتبر سراسر جهان استفاده می‌شود و با نتایج فوق‌العاده‌ای همراه بوده است. این دستگاه به پزشکان لیزری بسیار موثر و با کاربری آسان می‌دهد که قادر به ارائه نتایج متحول‌کننده به بیماران نیز خواهد بود. بیماران تحت درمان با لیزر جنتلمکس پرو پلاس به لطف فناوری لیزر دوتایی آن می‌توانند نتایج ماندگاری را پس از اولین جلسه درمانی مشاهده کنند. پس بیش از این معطل نکنید و با این لیزر فوق‌العاده قدرتمند به نبرد با موهای زائد بدن خود بروید!.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی