کلینیک گیتا پیشرو در صنعت لیزر موهای زائد با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

در این مقاله مطالعه می کنید:

شرکت‌های تولیدکننده، کلینیک‌ها و مشتریان سه رأس صنعت لیزر موهای زائد هستند. هر یک از این‌ها، نقش‌های مهمی را در این صنعت بازی می‌کنند. در چرخه این صنعت باید تعادلی بین این سه رأس وجود داشته باشد تا در مقابل دیگر روش‌های رقیب، دچار مشکل و رکود نشوند. امروزه روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد پیشنهاد می‌شود. هر کدام از این روش‌ها سعی دارند مشتری بالقوه را در این بازار جذب خود کنند. در این مقاله قصد داریم به بررسی صنعت لیزر موهای زائد بپردازیم. همچنین به نقش پیشروی یکی از کلینیک‌های ایرانی در این صنعت اشاره خواهیم کرد و دلایل پیشرو بودن آن را بررسی می­نماییم.

کلینیک گیتا پیشرو در صنعت لیزر موهای زائد با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

صنعت لیزر موهای زائد

مردان و زنان زیادی به دنبال خلاصی از موهای زائد خود هستند. روش‌های سنتی دیگر ضامن جذابیت و زیبایی مردان و زنان نیستند. در نتیجه، صنعت لیزر موهای زائد بسیار پررونق شده است. در این صنعت مشتریان با انواع پوست‌های متفاوت حضور دارند و خواسته همگی آنها لیزری دائمی و بدون درد است.

امروزه گرایش مردان به لیزر موهای زائد بسیار زیاد شده است. یکی از دلایل آن، ورزش‌کردن مردان می‌باشد که وجود موهای زائد موجب مزاحمت برای آن­ها می‌شود. دلیل بعدی این است که گرایش‌های زیبایی‌شناسی نسبت به بدن مردانه در طول این سال‌ها تغییر کرده‌اند. امروزه بدن مردانه بدون موهای زائد در کانون توجه دیگران است.

نقش شرکت‌های تولیدکننده لیزر در صنعت لیزر موهای زائد

برای عقب نماندن از قافله رقبا، شرکت‌های سازنده به دنبال خلق دستگاه‌هایی هستند که بتوانند رضایت مشتریان را فراهم نماید. این شرکت‌ها تمرکز خود را بر کیفیت و سرعت دستگاه‌های تولیدی خود قرار داده‌اند. در سال‌های اخیر، دستگاه‌های زیادی وارد بازار شده‌اند که از تکنولوژی‌های روز و جدید بهره می‌برند. هدف تمامی شرکت‌ها، هدیه دادن تجربه‌ای بی‌نظیر به استفاده‌کنندگان دستگاه‌های لیزر است.

رقابت بین شرکت‌ها از یک سو و رقابت با دیگر روش‌های موجود از سوی دیگر، شرکت‌ها را مجبور کرده است تا همه توان و خلاقیت خود را به‌کار گیرند. بدین ترتیب خواهند توانست سهم بیشتری، از این بازار داشته باشند.

نقش کلینیک‌ها در صنعت لیزر موهای زائد

حلقه واسط بین مشتری و شرکت تولیدکننده دستگاه لیزر، کلینیک‌ است. کلینیک‌ها به طور مستقیم با هر دو رأس صنعت لیزر، در ارتباط هستند. آنها نظرات مشتری را به شرکت‌های سازنده انتقال می‌دهند. همچنین کلینیک‌ها با ارائه خدمات مناسب می‌توانند رونق کسب‌وکار شرکت‌های تولیدی را افزایش دهند. در ادامه کلینیک گیتا را به‌ عنوان یکی از کلینیک‌های پیشرو در صنعت لیزر معرفی می­نماییم.

معرفی کلینیک گیتا

عفونت، زخم و سوختن از عوارض نادر و بعید لیزر موهای زائد بدن محسوب می‌شوند. این عوارض برای مشتری بسیار ناپسند هستند و ممکن است برای همیشه او را از لیزر موهای زائد بدن بیزار کند. بنا بر گزارش‌ها و آمار، همه این عوارض ناشی از عملکرد بد متخصصان یا بهداشت ضعیف کلینیک مربوطه می­باشد. به عبارتی دیگر، افراد نابلد و محیطی غیربهداشتی، صدمات جبران‌ناپذیری برای مشتریان دارند. خوشبختانه کلینیک گیتا هم از محیطی بهداشتی برخوردار است و هم از متخصصان مجرب استفاده می‌کند که باعث راحتی خیال مشتریان خواهد شد.

محیط کلینیک

کلینیک گیتا در محیطی آرام و دنج پذیرای مشتریان محترم است. این کلینیک به بهداشت عمومی مجموعه خود بسیار اهمیت می‌دهد. پرسنل گیتا، تمام وسایل یکبار مصرف کلینیک را بعد از استفاده دور می‌اندازند. همچنین محیط کلینیک و وسایل آن هر روز ضدعفونی می‌شوند.

کادر مجرب

از طرف دیگر، متخصصان لیزر کلینیک گیتا همگی آموزش‌دیده هستند و مدارک لازم برای انجام لیزر را دارند. آن‌ها در سال به تعداد زیادی مراجعه‌کننده، خدمات ارائه می‌دهند. احترام به مشتری و انجام دقیق عمل لیزر، از ویژگی‌های متخصصان کلینیک گیتا هستند.

برخورداری از محیط تمیز و بهداشتی و متخصصان مجرب و کارآزموده، شرط لازم برای پیشرو شدن در صنعت لیزر موهای زائد است نه شرط کافی. پس چرا کلینیک گیتا را به ‌عنوان پیشرو در امر لیزر موهای زائد معرفی نمودیم؟. در ادامه شرط کافی پیشرو بودن را بررسی می­نماییم.

استفاده از دستگاه مناسب

استفاده از دستگاه مناسب، شرط کافی برای پیشرو بودن است. هیچ مشتری بدون انجام لیزر موهای زائد خود از کلینیک گیتا خارج نمی‌شود. زیرا کلینیک گیتا از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس استفاده می‌کند که دو طول موج متفاوت دارد. مشتریان دارای پوست‌های روشن با لیزر الکساندرایت 755 و مشتریان دارای پوست‌های تیره با طول موج ND: YAG 1064 لیزر می‌شوند. کلینیک گیتا تنها کلینیک ایرانی است که با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس 2022، به مشتریان محترم خدمت می‌کند.

ممکن است این سوال پیش بیاید که دیگر دستگاه‌های موجود در کلینیک‌های ایرانی نیز این قابلیت را دارند و این دلیل محکمی برای پیشرو بودن نیست. کمی صبر کنید هنوز در ابتدای معرفی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس هستیم.

قدرت بالای دستگاه

مشتری انتظار دارد که کیفیت لیزر موهای زائدش طوری باشد که هر سال مجبور به مراجعه برای تجدید لیزر نباشد. این مورد نیز یکی دیگر از نکاتی است که کلینیک گیتا را پیشرو در صنعت لیزر موهای زائد می‌کند. چراکه شدت تابش پالس‌های جنتلمکس پرو پلاس بسیار قوی‌تر از دستگاه‌های مشابه است. به همین دلیل، موهای زائد در چندین جلسه از ریشه نابود می‌شوند.

سیستم ضد درد پیشرفته

مشتریان دوست دارند که انجام لیزر، عملی بدون درد باشد. بسیاری از آن‌ها از درد عمل لیزر وحشت دارند. بعضی از افرادی که از لیزر استفاده کرده‌اند، از درد جلسات اول برای دوستان و آشنایان خود تعریف می‌کنند و ذهنیتی منفی برای آنها به وجود می‌آورند. اما دستگاه جنتلمکس پرو پلاس از سیستم ضد درد DCD بهره می‌برد.

این سیستم با پاشش ژل خنک‌کننده بر پوست مشتری، مانع از درد و آسیب به پوست می‌شود. بسیاری از مشتریان از درد حذف موهای زائد پا، گله دارند. میزان پاشیدن ژل خنک‌کننده سیستم DCD دستگاه جنتلمکس پرو پلاس بنا بر ضرورت، کم یا زیاد می‌شود. بنابراین در هیچ مرحله‌ای از لیزر، دردی متوجه مشتری نخواهد شد.

سرعت بالای دستگاه

مشتری نیاز دارد فرآیند لیزر به ‌سرعت انجام شود تا به کارهای دیگرش برسد. در این مورد نیز دستگاه جنتلمکس پروپلاس توانایی بالایی دارد. این دستگاه طوری طراحی شده است که بتواند مساحت بیشتری از بدن مشتری را در هر پالس، لیزر کند. این قابلیت، در هنگام لیزر موهای زائد پاهای خانم‌ها، سینه و پاهای مردان بسیار کاربردی است. سرعت بالای این دستگاه، دلیل دیگری بر پیشرو بودن کلینیک گیتا در صنعت لیزر موهای زائد محسوب می‌شود.

حذف موهای زائد کرکی و نازک

بعضی از مشتریان موهای نازک و کرکی دارند. برخی از آنها حتی چند باری لیزر انجام داده‌اند و از نتایج آن راضی نبوده‌اند. اما دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس موجود در کلینیک گیتا، رضایت این گروه از مشتریان را نیز جلب می­نماید. با کم‌تر شدن زمان پالس این دستگاه بر پوست، موهای کرکی و نازک توان مقاومت ندارند و در کسری از ثانیه از بین می‌روند.

نیاز به جلسات کمتر و کوتاه‌تر

سرعت و قدرت بالای دستگاه باعث کاهش تعداد جلسات لیزر موهای زائد می‌شوند. در نتیجه، در زمان و هزینه مشتری صرفه‌جویی خواهد شد. بنابراین مشتری هم از کیفیت کار و هم از هزینه پرداختی راضی خواهد بود.

استفاده از دستگاه مناسب

جمع‌بندی

این روزها، صنعت لیزر موهای زائد به شدت رو به گسترش و پیشرفت است. این صنعت همواره به دنبال ارائه محصولات مناسب جهت جذب مشتری بوده است. کلینیک گیتا اولین‌ مرکز لیزر در ایران محسوب می‌شود که از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس 2022 استفاده می‌کند. هم اکنون این دستگاه در دنیا بی‌رقیب است. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس در عین کیفیت و سرعت بالا، فاقد درد و ناراحتی برای مشتری خواهد بود. در نتیجه، خیل وسیعی از افرادی که به‌ دلیل درد از لیزر موهای زائد اجتناب نموده­اند، می‌توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

منابع: candelamedical

وبلاگ ما

قبلی
بعدی