نصب دستگاه Gentle Max Pro Plus در کلینیک گیتا برای اولین بار در ایران

در این مقاله مطالعه می کنید:

تا به ‌امروز دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد بدن معرفی شده‌اند. اما فقط باتجربه‌ترین متخصصان پوست و زیبایی می‌دانند که کدام‌یک واقعا بهتر عمل می‌کند. کلینیک گیتا متشکل از بهترین متخصصان پوست در ایران است که شناخت کاملی از پیشرفته‌ترین تجهیزات زیبایی دارند. آن‌ها دستگاه Gentle Max Pro Plus را به ‌عنوان گزینه برتر انتخاب کرده‌اند. چراکه می‌خواهند باکیفیت‌ترین خدمات را با کمترین عوارض لیزر به مراجعان خود ارائه کنند.

نصب دستگاه Gentle Max Pro Plus در کلینیک گیتا برای اولین بار در ایران

کلینیک گیتا، پیشرو در ارائه خدمات لیزر موهای زائد بدن

متخصصان کلینیک گیتا از نخستین روز فعالیتشان همواره بر درجه‌یک بودن متریال مورد استفاده تأکید داشته‌اند. همچنین کوشیده‌اند تا از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها برای مصارف زیبایی و درمانی استفاده کنند. این کلینیک هرگز به دنبال کاهش قیمت لیزر موهای زائد از طریق پایین آوردن کیفیت تجهیزات، نبوده است و نخواهد بود. زیرا زیباسازی پوست و مو حتما باید با امن‌ترین روش‌ها و دستگاه‌ها صورت گیرد. پوست نقش مهمی در زیبایی انسان ایفا می‌کند. پس لازم است حتی‌الامکان از عوارض لیزر مو روی پوست جلوگیری شود.

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد

دستگاه Gentle Max Pro Plus ساخت شرکت استرالیایی کندلا می‌باشد. این شرکت همیشه محصولات درجه‌یک با بالاترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی‌ها را روانه بازار کرده است. ضمن آنکه از نظر ایمنی نیز حرف اول را می‌زند. بنابراین این دستگاه لیزر به ‌عنوان بهترین نوع از سوی متخصصان کلینیک گیتا برگزیده شده است. این دستگاه دارای مشخصات منحصر به ‌فردی است که تجربه‌ای دل‌نشین برای مراجعان رقم می‌زند.

نحوه لیزر موهای زائد در کلینیک گیتا با جنتلمکس پرو پلاس

تمامی گام‌های ضروری لیزر موهای زائد، مطابق با متدهای روز دنیا در کلینیک گیتا رعایت می‌شوند. نخست آنکه یک روز پیش از لیزر، قسمت‌های موردنظر برای لیزر می‌بایست شیو شوند. مرحله دوم یعنی بی‌حسی موضعی معمولا حدود 20 تا 30 دقیقه پیش از جلسه لیزر اتفاق می‌افتد. البته با استفاده از جنتلمکس پرو پلاس، نیاز چندانی به بی‌حسی موضعی نیست. چراکه این دستگاه نسبت به نسخه‌های قبلی، تقریباَ بدون درد یا سوزش است. در نتیجه داروی بی‌حسی تنها در صورت تمایل شما اعمال خواهد شد. همچنین قابلیت‌های شخصی‌سازی و تنظیم آن بسیار ارتقا یافته‌اند، این یعنی سرعت بالاتر و اثربخشی چشمگیرتر.

به دلیل سیستم خنک کننده پویا DCD، از ژل خنک کننده و دردسرهایش هم دیگر خبری نیست. حین جلسه، عینک مخصوص نیز روی چشمان شما و اپراتور قرار داده خواهد شد تا در برابر نور لیزر از آن‌ها محافظت شود.

مدت‌زمان ریکاوری

با سیستم مدرن DCD در دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، التهاب پوست و زمان ریکاوری به حداقل می‌رسد. شما می‌توانید بلافاصله پس از لیزر موهای زائد، به امور روزمره خود ادامه دهید.

دستگاه Gentle Max Pro Plus در ایران برای اولین بار

در کشور ما چندین مدل دستگاه لیزر مو، مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما آنها فقط تحت شرایط خاصی می‌توانند گزینه مطلوبی باشند. شرکت Candela با معرفی جدیدترین دستگاه خود، امکان عملکرد عالی برای همه انواع پوست (از روشن تا تیره) در همه شرایط فراهم آورده است. با این ‌حال، در حال حاضر بسیاری از کلینیک‌های زیبایی در ایران این دستگاه را نصب نکرده‌اند. برخی از آنها نیز نسخه‌های قدیمی آن مانند Gentle Max Pro یا GentleYag Pro و GentleLase Pro استفاده می‌کنند. کلینیک گیتا بر نصب پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها تأکید ویژه‌ای دارد. درنتیجه، جنتلمکس پرو پلاس را برای نخستین بار در ایران به کار گرفته است.

بررسی دیگر دستگاه‌های لیزر مو در ایران

نمی‌توان گفت بهترین دستگاه لیزر مو در ایران کدام است. زیرا این موضوع بیشتر به هدف استفاده و نوع پوست فرد، بستگی دارد. اما می‌توان گفت کامل‌ترین کدام است. مطمئناَ دستگاه جنتلمکس پروپلاس شرکت کندلا جزء کامل‌ترین‌ها محسوب می‌شود. چراکه جدیدترین فناوری‌های 2022 در آن به کار رفته‌اند. دیگر برندهای مشهور عبارتند از کمپانی آمریکایی سایناشور، شرکت کوترا و شرکت مدیو استار. هر کدام از این‌ها بر نوع خاصی از فناوری لیزر مو تمرکز دارند. شرکت آلمانی اشنایدر نیز همه فناوری‌ها را به ‌صورت ترکیبی در دستگاه‌هایش نصب می‌کند. اما این شرکت سابقه زیادی در ایران ندارد، به همین دلیل معروف نیست. از سوی دیگر، دستگاه‌های شرکت تایلندی اپکس تنها بر فناوری دایود تمرکز کرده‌اند. قیمت این دستگاه‌ها ارزان‌تر است و کیفیتشان نیز با Gentle Max Pro Plus برابری نمی‌کند.

بررسی دیگر دستگاه‌های لیزر مو در ایران

در این بخش به معرفی فناوری‌هایی خواهیم پرداخت که جهت حذف موهای زائد در ایران به کار می­روند.

روبی (ruby)

جزء نخستین فناوری‌های لیزر موهای زائد با طول‌موج 694 نانومتر است. فقط برای افراد دارای موی بسیار تیره و پوست بسیار روشن نتیجه می‌دهد. به دلیل داشتن برخی عوارض لیزر مو، امروزه این فناوری تقریباَ منسوخ شده است.

تکنولوژی IPL

نیاز به تعداد دفعات بالای استفاده دارد و اثربخشی آن پایین است. بیشتر روی دستگاه‌های خانگی استفاده می‌شود.

دایود (diode)

طول‌موج این تکنولوژی حدود 800 نانومتر است. برای لیزر موهای بسیار ضخیم، به‌ویژه لیزر موهای زائد آقایان بسیار خوب عمل می‌کند، اما درد بسیاری دارد.

الکساندرایت (alexandrite)

بهترین فناوری لیزر موهای زائد در ایران به شمار می‌رود. برای رنج پوست‌های سفید تا سبزه به‌خوبی عمل می‌کند. طول‌موج 755 و پالس‌های پرسرعت دارد. یکی از فناوری‌های دستگاه Gentle Max Pro Plus، همین مورد است.

فناوری اندیاگ (Nd YAG)

دارای طول‌موج 1064 است. برای پوست‌های تیره‌تر بسیار خوب عمل می‌کند. حتی برای درمان انواع عارضه های پوستی به‌جز موی زائد هم به کار می‌رود. جنتلمکس پرو پلاس این فناوری را نیز دارا می‌باشد.

تکنولوژی Gentle Max Pro Plus

جدیدترین دستگاه لیزر کندلا، یعنی جنتلمکس پرو پلاس، هر دو فناوری نوین اندیاگ و الکساندرایت را به‌صورت ترکیبی دارد. همچنین خطرات لیزر موهای زائد با این دستگاه، بسیار نادر و خفیف هستند. به همین دلیل، به ‌عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران در سال 1401 از سوی متخصصان کلینیک گیتا شناخته شد. ضمناَ در مقایسه با نسخه قبلی Candela یعنی Gentle Max Pro، آپدیت‌هایی شده است که جزء پیشرفته‌ترین فناوری‌ها می­باشد. ازجمله:

سیستم خنک کننده DCD

وجود این سیستم بسیار برای کاهش عوارض لیزر موهای زائد بدن، ضروری است. DCD به‌ صورت هوشمند چند میلی‌ثانیه قبل و بعد از ارسال هر پالس، مایع سرمازا را روی پوست می‌پاشد. یعنی پوست، حرارت چندانی نمی‌بیند و در نتیجه، هیچ آسیبی نخواهد دید. به همین ترتیب، بافت پیرامون فولیکول مو هم هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند. در دیگر دستگاه‌ها از تکنولوژی خنک‌کنندگی هوایی یا تماسی استفاده می‌شود، اما هیچ‌کدام به‌ خوبی DCD عمل نمی‌کنند.

بزرگ‌تر شدن مساحت لیزر

سطح پوشش لیزر، قابل تنظیم از 1.5 تا 26 میلی‌متر است. سطح بزرگ آن باعث خواهد شد فرآیند لیزر سریع‌تر انجام شود و فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

فلوئنس (شار) بهتر

فلوئنس یعنی میزان انرژی. این میزان در پرو پلاس تا 38 درصد افزایش یافته، یعنی اثربخشی محصول به ‌شدت بالا رفته است و نتیجه بهتری می‌دهد.

عرض پالس

عرض پالس یا pulse duration کوتاه‌تر شده و به 2 میلی‌ثانیه رسیده است. این مسئله دقت و کیفیت لیزر مو را بالا می‌برد.

تعداد بیشتر پالس

در پرو پلاس، تعداد بیشتری پالس در یک زمان ثابت به پوست می‌رسد، یعنی زمان لیزر باز هم کاهش می‌یابد.

علت انتخاب Gentle Max Pro Plus توسط متخصصان کلینیک گیتا

علت انتخاب Gentle Max Pro Plus توسط متخصصان کلینیک گیتا

همه‌چیز درباره جنتلمکس پرو پلاس با معیارهای متخصصان پوست و مو کلینیک گیتا همخوانی کامل دارد. در حال حاضر جنتلمکس پرو پلاس در ایران حرف اول را می‌زند. زیرا:

تعداد جلسه کمتر

  • تا 6 جلسه برای پوست‌های روشن‌تر و موهای تیره
  • تا 10 جلسه برای پوست‌های تیره و موهای روشن
  • از بین رفتن بیش از 80 درصد موهای نواحی لیزرشده تا جلسه سوم

تجربه مشتری‌ها

کلینیک گیتا نظر مشتریان را حتماَ لحاظ می‌کند. درباره دستگاه جنتلمکس پرو پلاس بارها از مراجعان خود پرسیده‌ایم و واکنششان هنگام استفاده از دستگاه را به ‌دقت مورد بررسی قرار داده‌ایم. طی جلسات، همه از راحتی و نیز نتیجه کار بسیار خشنود بودند.

مدت‌زمان کمتر جلسات لیزر

به لطف مجهز بودن به جدیدترین تکنولوژی‌ها، سرعت به یکی از اصلی‌ترین مزایای Gentle Max Pro Plus تبدیل شده است. کسانی که قبلاَ تجربه لیزر موهای زائد با دیگر دستگاه‌ها را داشته‌اند، متوجه می‌شوند که سرعت این دستگاه واقعاَ شگفت‌انگیز است. بیشتر جلسات فقط چند دقیقه طول می‌کشند. اگر نیاز به لیزر موهای زائد در تمامی قسمت‌های بدن باشد، انجام لیزر نهایتاَ یک ساعت زمان خواهد برد.

سابقه درخشان بین‌المللی دستگاه Gentle Max Pro Plus

تا به امروز بیش از 14500 دستگاه از سری Gentle Pro شرکت Candela در معتبرترین کلینیک‌های زیبایی دنیا در 89 کشور نصب شده‌ است. بیش از 30 هزار پزشک در دنیا آن‌ها را برای مراجعان خود به کار می‌گیرند و سالانه 10 میلیون نفر لیزر موهای زائد خود را با آن‌ها انجام می‌دهند. حدود 700 مقاله پزشکی، کارکرد، ایمنی و سلامت این محصول را به اثبات رسانده‌اند. این‌همه آمار و رقم به‌ هیچ‌وجه بی‌دلیل نیست. Candela یک برند بسیار شناخته شده در سطح بین‌المللی است.

اثر واقعا دائمی

واقعیت آن است که اگر قصد از بین بردن دائمی موهای زائد خود با لیزر را دارید، هیچ دستگاهی نمی‌تواند چنین کاری کند. اما اثر جنتلمکس پرو پلاس واقعاَ به دائمی بودن بسیار نزدیک است. بسیاری از افراد با استفاده از این دستگاه، دیگر تا مدت بسیار طولانی به رفع موهای زائد بدن نیاز نخواهند داشت.

دیگر کاربردهای Gentle Max Pro Plus

کندلا جنتلمکس پرو پلاس آن‌قدر پکیج کاملی از امکانات را دارد که حتی برای درمان دیگر انواع عارضه های پوستی نیز کاملا موفق عمل می‌کند. در کلینیک گیتا، ما این دستگاه را برای اهداف زیر نیز به کار می‌گیریم:

  • رفع انواع جراحت پوستی و جای زخم
  • از بین بردن چروک صورت
  • حذف قارچ پا
  • رفع انواع رگ مردگی پوست

جمع‌بندی

از مهم‌ترین دلایل انتخاب دستگاه Gentle Max Pro Plus در کلنیک گیتا می‌توان به شهرت و سابقه درخشان بین‌المللی شرکت کندلا اشاره کرد. دلیل بعدی، تجربه مثبت کلینیک گیتا در بکارگیری محصولات این شرکت است. از همه مهم‌تر آنکه پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در جدیدترین دستگاه لیزر کندلا، یعنی جنتلمکس پرو پلاس، گنجانده شده است. بسیاری از ایرادات دستگاه‌های شرکت‌های مشابه یا حتی دستگاه‌های قبلی Candela، دیگر در این دستگاه مشاهده نمی‌شوند. سیستم خنک‌کننده DCD، سرعت بالا، اثربخشی شگفت‌انگیز و قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی تنها برخی از مشخصات بی‌نظیر این دستگاه هستند.

وبلاگ ما

قبلی
بعدی